Skip to main content
Hallo.



Ik heb een probleempje met mijn Galaxy S4, die een bepaald nummer blijft blokkeren, terwijl ik alle instellingen op accepteren heb staan.

Ik heb dat nummer wel ooit geblokkeerd, maar wil dat nu weer ongedaan maken. Ik gebruik 'Rocketdial', maar ook daarin zijn geen nummers geblokkeerd, en ook niet in de telefoon eigen instellingen.



Nu heb ik voor de zekerheid naar een andere telefoon doorgeschakeld (indien niet bereikbaar, enz)

De telefoon waarheen is doorgeschakeld gaat wel direct over als ik door dat nummer gebeld wordt.



Alvast bedankt voor de hulp. 🙂
Goedemorgen John..



Even beginnen met wat je meldt.

In je telefoon geen blokkering, er staan alle nummers in je telefoon. Geen op de sim? (Misschien daar een blokkering...)

Het contact staat in Rocketdial, in de toolbox niet op de blacklist!

Heb je een virus-/securityscanner met een blacklist/blokkeerlijst?

Heb je een callblocker?



Heb je al geprobeerd (eerst backup van contacten) je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstelling?

 En daarna je telefoon niet terug te zetten naar je backup van je account. Dus wel weer een backup bij herstel basisinstelling na het opnieuw opstarten van het (zuivere) systeem.

Via Kies kun je dus, maar ik verwacht dat dat bekend is, een backup van je contacten maken, en deze daarna nadat je de telefoon hebt gereset weer terugzetten.



Dat is waar ik aan denk bij je vraag, laat je ff weten of dit duidelijk is en/of helpt?



Groet,

Friesian
Hoi John., welkom op het Simyo forum!



Wat een vreemd geval! Als je aangeeft dat alle instellingen in je telefoon goed staan, dan denk ik dat je simkaart misschien het gesprek blokkeert.



Heb je al eens geprobeerd om alle doorschakelingen uit te zetten? Dit doe je door te bellen naar ##002#. Je zou ook eens kunnen proberen om alleen dat ene contact eens helemaal van je telefoon te verwijderen. Mocht dit niet werken, check dan even het vragenlijstje van Friesian af 🙂.



Laat je ons weten of het heeft geholpen?



Bedankt voor je reactie Friesian!

Reageer