.

Foute sim card gespecificeerd bij LG L70

  • 27 November 2014
  • 15 reacties
  • 1394 Bekeken

Badge
Wordt steeds minder blij met mijn nieuwe LG L70....volgens specificatie moet hier een micro-sim in en die dus besteld voor 5 euro. Nu lijkt het erop dat er een normale SIM in moet nadat ik deze geactiveerd had. Kunnen jullie alsjeblieft aangeven wat voor SIM er in moet? Indien dat een normale SIM is, moet ik dan een nieuwe bestellen en heb ik dan 10 euro weggegooid? Waarom geeft jullie eigen website aan dat er een micro-ssim in moet als dat niet het geval is? Beetje slordig omgaan met mijn zuurverdiende centen plus dat ik nu een kleine week niet bereikbaar ben...hoe gaan jullie dat oplossen?

15 reacties

Reputatie 4
Badge +8
https://www.simyo.nl/3-in-1-simkaart?gclid=CjwKEAiAtNujBRDMmoCN46aB8noSJAC7SYv73PEJbHT9aaMOVUUpqmSMMO8pxCWoKTBDCPCKAacmpRoCDg3w_wcB


http://tweakers.net/pricewatch/375933/lg-l70-wit/specificaties/


Er moet dus een microsim in.....
Badge
Als je de kaart eruit drukt is ie veel te klein, begrijp ik nu goed dat je hem er niet uit moet drukken? Dat staat nergens.....
In de 1e link van koorelle staat letterlijk te lezen.
De micro en/of nano sim valt eenvoudig uit te de 😕 normale mal simkaart te drukken.
Normaal - micro - nano..... groot - klein - kleiner.

Fingerspitzen-gefühl...... 
De nano niet uit de micro drukken.


Groet,
Friesian.
Badge
En als je hem micro maakt (dus niet nano) is ie te klein van formaat....terugstoppen in het malletje levert een normaal formaat Sim op met een micro formaat koper, die moet in de telefoon, dus niet uitdrukken...
Badge
Jammer dat er geen foto' meekunnen, wordt het duidelijker
Dat kan wel, hoor. laptop/desktop.

Onder het ook reageerveld zie je staan, geavanceerd, klik aan.
Daarna, beheer bijlagen. (Aanklikken)
Kies bestand, 
Uploaden.  
Sluit venster, versturen.

Wanneer je simkaart te klein is(?), zou je een sim adapter kunnen overwegen.
Maar wacht even op de reactie van een moderator. 

At youre service. :) 

Groet,
Friesian
Badge
thanks, werkte vanaf een i-pad en dan ziet het forum en alle mogelijkheden er hééééél anders uit. Heb ondertussen de uitgedrukte micro-sim terug gestop in het malletje van de normale sim, in de telefoon gepriegeld en alles doet het perfect. Maar het blijft wel verwarrend, je hebt micro-sim nodig maar je moet hem vooral niet uit de mal halen 🙂
Een David-Copperfield-ervaring dus. :D
Ik gebruik een tablet geen tabletje,  i-pad / tablet... handige apparaten.
Badge
zie de foto's, je moet dus niet de micro-sim uit de geleverde 3-in-1 mal drukken maar het complete kaartje er in frutten.
Reputatie 4
Badge +8
Wat een gefrut zeg.... Zou dat wel eens van dichtbij willen zien, want ik zie hier niet of het nou een micro sim is of een gewoon groot model.
Terwijl er toch duidelijk in de specs staat dat dit toestel graag een micro sim opslokt.

Mja, alles doet het gelukkig, frutten of niet hahahaha!

Goed weekend gewenst!
@ drewes_g en koorelle.

Het is wel vreemd, kijk ik op gsminfo staat er bij specificaties, normale sim.....
tweakers .......micro sim.
Zien jullie het bos nog tussen de bomen? :D
Maar ja.... who cares.....🆒 zeer toepasselijk.

@ drewes_g

Inmiddels toch wel tevreden, blij met je telefoon?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi drewes_g,

Wat vreemd dat de gegevens niet kloppen op de telefoonshop pagina en op andere plekken op internet. Ik heb dit even voor je uitgezocht en ik zie dat er een deel van de LG L70 wél een micro simkaart heeft en een deel niet. Nu heeft Simyo dus overduidelijk de versie met het normale formaat simkaart.

Gelukkig heb je het nu wel voor elkaar gekregen om met behulp van de oude huls je simkaart te plaatsen, maar ideaal is het niet. Ik heb je daarom meteen een gratis vervangende simkaart toegestuurd.

Ik zal gelijk de informatie op de website laten aanpassen 🙂.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi drewes_g,

De informatie van de LG L70 is aangepast op de website 🙂 Hier is nu te zien dat er een mini-simkaart (normale) in de telefoon moet 🙂

Laat je me weten als je de vervangende simkaart hebt ontvangen?
Badge
Hi Tiury, nieuwe SIM kaart is inmiddels binnen en zal hem snel gaan vervangen. Service van Simyo is top, en mijn telefoon bevalt prima. Helemaal super! Greetz
Reputatie 4
Badge +10
Hoi drewes_g,

Hier worden wij heel blij van 😃 Bedankt dat je het laat weten! Graag gedaan en veel plezier van je nieuwe telefoon 😮 Tot ziens op het forum.

Reageer