.

Beantwoord

De app Geo Tracker werkt niet. Hoe komt dat?

  • 22 November 2016
  • 4 reacties
  • 1608 Bekeken

hoi,
ik heb een samsung galaxie s2 met een simyo prepaidkaart...
ik heb op de kaart de optie internet aangezet,
echter,
de app Geo tracker werk niet,
bij het opstarten van die app geeft de gps de juiste locatie aan maar als ik dan ga lopen of fietsen volgt de app niet,
of ik nu een half uur of meer mij verplaats de afstand blijft op 0 staan...
wie kan mij raad geven, heb al de bartterij eruitgehaald en tig keren opnieuw opgestart maar het lukt niet...
bij mijn vriendin die ook een samsung s2 heeft net een andere simkaart werkt het wel...
wacht graag op een anrtwoord,,,
alvast bedankt...
mvg
nisi
icon

Beste antwoord door Samantha 22 November 2016, 15:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Wat ik eens zou doen, indien mogelijk, is een kruistest.
Werken andere apps wel met internet? Is dat niet het geval dan is je toestel niet juist ingesteld.

Je kunt op de site van KPN het stappenplan volgen voor de juiste APN instellingen. Simyo heeft de S2 niet bij toestelhulp staan.
https://www.kpn.com/service/mobiel/instellen/hulp-bij-instellen.htm#!/device/samsung/i9100-galaxy-s-ii/topic/internet/handmatig-instellen/1
Een kleine aanvulling op Ray's goeje opmerking....locatiebepaling met hoge precisie.
Badge +7
Hoi nisi,

Welkom op het forum :)

Jammer dat bij jou de app Geo Tracker niet goed werkt. Het lijkt erop dat de GPS op je telefoon niet meer werkt. Dit kun je controleren door een kruistest uit te voeren. Je stopt dan jouw simkaart in een andere telefoon, en een andere simkaart in jouw telefoon. Aangezien deze app bij je vriendin wel goed werkt, raad ik je aan in deze kruistest te ruilen met de simkaart en de telefoon van jouw vriendin.

Als de app op de telefoon van je vriendin nog steeds goed werkt met jouw simkaart in die telefoon, en de app op jouw telefoon het nog steeds niet doet met de simkaart van jouw vriendin erin, bevestigt dit dat het probleem ligt bij je telefoon.

Werken de andere apps op je telefoon wel goed?

Groetjes,
Samantha

@ Friesian en Raytje heel erg bedankt voor het meedenken!

Reageer