Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je je vraag ook onder een ander topic hebt gesteld. Deze is beantwoordt door mijn collega @Amy. Ik wil je er op wijzen dat het niet de bedoeling is om je vraag onder meerdere topics te stellen .
Wij van Simyo kunnen de instellingen in je telefoon niet aanpassen en zouden dit ook nooit zonder jouw toestemming doen als wij dit wel zouden kunnen. Ik raad aan om je datalimiet opnieuw in te stellen. Mocht het nou zo zijn dat je datalimiet hierna weer wordt uitgeschakeld, dan vermoed ik dat er iets niet goed ingesteld staat in je toestel.
Groetjes, Roeqajja
Hoe er wat weet niet maar als ik de functie van de telefoon wil inschakelen krijg ik onderstaande melding.
Ik heb geen Android-ervaring (meer), maar het lijkt erop alsof je een datalimiet bij/via Simyo wil instellen via je telefoon. Omdat je via (je Mijn) Simyo geen datalimiet kunt instellen, zal dit ook niet via je telefoon gaan. Simyo hanteert nu eenmaal geen datalimiet/-plafond.
Kijk eens verder in je telefoon of je andere mogelijkheden dan via je provider hebt.
Ik begrijp de screenshot eigenlijk niet. Normaliter heb ik bij Android de mogelijkheid om een datalimiet en waarschuwing in te stellen. Er staat dan niet eenmalig en dat staat volkomen los van de provider. Is een stop van eigen instellen.
Zelf heb ik nu een mi 11. De functie datalimiet van deze telefoon is verdwenen. Alleen de functie 'eenmalig' is nog aanwezig, maar werkt niet meer. Tot voor kort had ik een Xiaomi mi 9. Daarin WAS de functie wel aanwezig (had toen een andere provider). Mijn zoon heeft die telefoon nu en heeft ook Simyo. En sindsdien is ook daarin de functie datalimiet verdwenen. Vraag me niet hoe het kan, maar het is wel een feit.
Ik heb mijn vraag bij Xiaomi neergelegd. En wacht hun reactie af .
Zou kunnen dat het een wijziging is bij Xiaomi. Ik heb een Oppo A74, Android versie 12. Bij mij is dat beeld niet aan de orde.
Erg vreemd wat je vertelt.
Hoi @Wvd,
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @RicoK en @Friesian al enkele tips met je hebben gedeeld. Bedankt heren! Wij hebben hierin niks aangepast dus adviseer ik je inderdaad om even de reactie van de fabrikant af te wachten! Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag.
Groetjes, Amy
Ik heb inmiddels antwoord vanuit Xiomi Nederland.
Zie onderstaande.
====================
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht.
De melding komt inderdaad van de provider. Ik zou u willen adviseren om met hun hierover contact op te nemen.
We hopen dat we u hiermee hebben kunnen helpen.
We kijken uit naar uw feedback en mochten er problemen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Bedankt voor je bericht. Wat bijzonder dat je de optie om een datalimiet in te stellen niet meer hebt in je toestel! Als dit een instelling is van het toestel dan zou dit niet zomaar moeten verdwijnen als je overstapt naar een andere provider. Het is bij ons niet mogelijk om een dataplafond in te stellen maar op sommige Android toestellen kan dit worden gedaan via de instellingen van het toestel zelf en daar hebben wij geen invloed op!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit even voorleggen bij onze technische dienst.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.