.

Aanschaf Android smartphone en abonnement

  • 15 February 2012
  • 6 reacties
  • 1346 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn GSM vertoont gebreken. Dus ben ik toe aan een smartphone. Ben er nog niet uit welke. Denk aan android. Tips?

Heb nu een bel/sms bundel. Kan ik deze bij Simyo uitbreiden met een MB bundel. Wat zijn de mogelijkheden? Kan ik dan ook internetten in het buitenland? Waar moet ik allemaal aan denken bij aanschaf? Tips?

6 reacties

Badge +2
De Sony Ericsson X8 draait op het Android besturingssysteem.

Het is mogelijk je huidig abonnement uit te breiden met een internetbundel. Deze kan je via je persoonlijke pagina onder het tabblad 'overzicht' toevoegen.

Groetjes,

Arie
Badge
Hallo,

Mijn GSM vertoont gebreken. Dus ben ik toe aan een smartphone. Ben er nog niet uit welke. Denk aan android. Tips?

Heb nu een bel/sms bundel. Kan ik deze bij Simyo uitbreiden met een MB bundel. Wat zijn de mogelijkheden? Kan ik dan ook internetten in het buitenland? Waar moet ik allemaal aan denken bij aanschaf? Tips?

Hallo,
Er zijn verschillende Android forums op het internet. Snuffel daar eens rond, kijk ook naar reviews van allerlei toestellen. Het hangt er vooral vanaf wat je wilt uitgeven en wat je eisen aan het toestel zijn.
Reputatie 3
Badge +5
Als je een klein budget hebt en je wil Android, kijk dan eens naar een Samsung. Wil je nog wat betere kwaliteit en/of leuke extra's kijk dan naar een HTC of Sony Ericsson. Zoals April204 al aangeeft, ligt erg aan je eisen en budget wat de mogelijkheden zijn. Ik werk al 2 jaar met Android en zou niet meer anders willen 😉
Als je aan een smartphone met Android denkt kom je al gauw uit bij een Samsung of HTC. Zelf heb ik ook een android telefoon maar dan van Motorola. Deze heb ik via www.smartphone-abonnement.nl gevonden. Die werkt prima!
Ik vraag me af of je wel een commerciële link mag plaatsen...:8:cool:
Reputatie 6
Badge +10
Hoi barneveld,

Ondanks dat ik toch wel verwacht dat Dhr.René na 4 jaar een mooie telefoon heeft weten te vinden, is het wel een vriendelijk gebaar om hem op deze pagina te wijzen. Omdat Simyo wordt vermeld op de website, laten we de commerciële link voor deze keer staan, maar we hebben het liever niet. Kun je daar bij een volgende reactie rekening mee houden, barneveld 🙂?

Groetjes, Tiury

Reageer