.

Beantwoord

Zijn mijn bundels juist gewijzigd?

  • 28 January 2015
  • 2 reacties
  • 207 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Beste,
Ik heb mijn bundel aangepast naar een dubbel aantal mb internet, met ingang van februari as.
Helaas heb ik nog geen email gekregen met de aanpassing/nieuw contract.
Ik heb een printscreen gemaakt van de aanpassing.

Kunnen jullie mij verder helpen? Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ruud 29 January 2015, 13:42

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi JW.,

Staat op je persoonlijke pagina (rechts) dat je nieuwe bundel vanaf februari ingaat?
Als dat zo is, kan het zijn dat je email per abuis in de spamfilter zit of nog komt.

Zie je de wijziging rechts in Mijn Simyo?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi JW.,

Welkom terug op het forum:)

Ik zie aan je gegevens dat je de wijziging pas zojuist doorgevoerd hebt. De wijziging gaat in op 1 maart. Je hebt hier nu ook een mail over ontvangen. Ik denk dat je de wijziging de vorige keer wel hebt aangeklikt, maar niet hebt bevestigd. Dat is nu wel het geval.:D

Staat op je persoonlijke pagina (rechts) dat je nieuwe bundel vanaf februari ingaat?
Dit is een fijne manier om het te controleren.

Hoe lang geleden heb je de wijziging proberen door te voeren?

@Martijn® Dankjewel voor je hulp!

Reageer