Xs4all is ingelijfd bij KPN, ik zie soms op mijn mobiel ook KPNmobiel staan ipv Simyo, de ene keer wel de andere keer niet.
Krijg ik nu ook dubbele data?
Â
Xs4all is ingelijfd bij KPN, ik zie soms op mijn mobiel ook KPNmobiel staan ipv Simyo, de ene keer wel de andere keer niet.
Krijg ik nu ook dubbele data?
Â
Er is weinig veranderd. Het enige wat nu is veranderd is dat je geen klant meer van XS4ALL kan worden. Huidige klanten van XS4ALL blijven dat tot zij gemigreerd zijn naar KPN en krijgen een maand van te voren bericht. Als je dus nog niet bent gemigreerd zul je ook geen gebruik kunnen maken van Simyo compleet. Kortom, mijn eerdere reactie staat nog steeds. De klanten migratie heeft wel vertraging opgelopen want zou al afgerond zijn maar beginnen nu pas lijkt het.Â
Â
Lees hier de laatste berichtgeving hierover.Â
Oké dank je wel Ray voor je snelle reactie.
Hoi MoniqueGN,
Â
Als je XS4All contract officieel is omgezet naar een KPN contract, heb je ook recht op Simyo compleet (dubbele bundels). Je kunt dit het beste checken bij KPN.
Â
Fijn weekend!
Â
Groetjes,
Daisy
Â
Â
Hoi
Â
Kleine toevoeging opÂ
Simyo & XS4ALL klant hier.Â
Krijg je mailing van XS4ALL of van KPN, zoals je facturen etc?
Â
Klantenmigratie is pas begin 2022 afgerond. Dus tot die tijd kan het duren alvorens je in zijn geheel bent ondergebracht bij KPN. Kan dus ook eerder maar daar krijg je vanzelf bericht van.
Â
Edit: Dat jij soms KPNmobiel i.p.v. Simyo ziet staan, staat daar los van.
Ok, dank!
Weet iemand of dit inmiddels helemaal is afgerond?
alvast dank
Hoi
Â
Bedankt voor je bericht en goed dat je contact met ons opneemt hierover. Wat
Â
Groetjes,Â
Â
Nihad
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.