.

Beantwoord

XS4all is nu KPN, heb ik nu recht op dubbele bundels?

  • 29 August 2020
  • 7 reacties
  • 898 Bekeken

Badge

Xs4all is ingelijfd bij KPN, ik zie soms op mijn mobiel ook KPNmobiel staan ipv Simyo, de ene keer wel de andere keer niet.

Krijg ik nu ook dubbele data? :blush:

 

icon

Beste antwoord door Ray 4 January 2022, 15:49

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Slh69,

 

Bedankt voor je bericht en goed dat je contact met ons opneemt hierover. Wat @Ray zegt klopt inderdaad! Hopelijk ben je genoeg geïnformeerd. 

 

Groetjes, 

 

Nihad

Oké dank je wel Ray voor je snelle reactie.

Er is weinig veranderd. Het enige wat nu is veranderd is dat je geen klant meer van XS4ALL kan worden. Huidige klanten van XS4ALL blijven dat tot zij gemigreerd zijn naar KPN en krijgen een maand van te voren bericht. Als je dus nog niet bent gemigreerd zul je ook geen gebruik kunnen maken van Simyo compleet. Kortom, mijn eerdere reactie staat nog steeds. De klanten migratie heeft wel vertraging opgelopen want zou al afgerond zijn maar beginnen nu pas lijkt het. 

 

Lees hier de laatste berichtgeving hierover. 

Weet iemand of dit inmiddels helemaal is afgerond?

alvast dank

Badge

Ok, dank!:slight_smile:

Hoi @MoniqueGN 

 

Kleine toevoeging op @Daisy 

Simyo & XS4ALL klant hier. 

Krijg je mailing van XS4ALL of van KPN, zoals je facturen etc?

 

Klantenmigratie is pas begin 2022 afgerond. Dus tot die tijd kan het duren alvorens je in zijn geheel bent ondergebracht bij KPN. Kan dus ook eerder maar daar krijg je vanzelf bericht van.

 

Edit: Dat jij soms KPNmobiel i.p.v. Simyo ziet staan, staat daar los van.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MoniqueGN,

 

Als je XS4All contract officieel is omgezet naar een KPN contract, heb je ook recht op Simyo compleet (dubbele bundels). Je kunt dit het beste checken bij KPN😊.

 

Fijn weekend!

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Reageer