.

Beantwoord

Wordt mijn abonnement automatisch met een jaar verlengd of wordt het dan een maandelijks opzegbaar

  • 16 August 2016
  • 2 reacties
  • 189 Bekeken

Badge
Hallo,

Vraagje.. Ik heb een abbonement lopen van aug 2015 tot aug 2016.
Moet ik mijn abbonement met 1 jaar verlengen of word dit nu automatisch verlengd zodat het maandelijks opzegbaar is?
Ik kan dit nergens terug vinden.

Alvast bedankt.

Gr Samantha
icon

Beste antwoord door Ilias 17 August 2016, 09:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi samantha,

Deze wordt na je 1 jaar contract over is elke maans automatisch verlengt, dus hij is dan maandelijks opzegbaar!:)

Hopelijk heb ik je hiermee geholpen, heb je nog vragen vraag ze maar :)

Mvg,


Simnlru
Reputatie 3
Badge +5
Hoi SamanthaH,

Welkom terug op het Simyo Forum! Wat leuk je weer te treffen.

Als je niets doet aan jouw abonnement, wordt het abonnement telkens met een maand verlengd. Als je dus liever een maandelijks opzegbaar abonnement hebt, dan zit dat dus goed als je er niets aan veranderd.

Zelf raad ik je aan om te verlengen met een jaar. Waarom? Dat is omdat je dan veel voordeliger uit bent! Hoe voordelig? Dat zal ik hieronder voor je uitschrijven.

Je huidige bundels zijn: 300 belminuten/sms voor € 6,- en 4000 MB voor € 24,-.
Dezelfde bundels als je met een jaar verlengd: 300 belminuten/sms voor € 5,- en 4000 MB (+ elke maand 2000 MB gratis) voor € 24,-! Je kunt ook kiezen voor de 2000 MB bundel, want dan krijg je 1500 MB gratis elke maand! Dus totaal 3500 MB voor slechts € 14,-!

Is dat iets voor jou om over na te denken? Als je er niet uitkomt en je wilt een verlengaanbod ontvangen, geef dan aan voor welke bundels je gaat en ik stuur zo snel mogelijk een aanbod toe!

Dankjewel voor je hulp, Simnlru!

Groetjes,
Ilias

Reageer