.

Beantwoord

Word ik gezien als een nieuwe klant bij bestelling van een abonnement in combinatie met een toestel bij een externe partij?

  • 20 July 2016
  • 6 reacties
  • 141 Bekeken

Ik heb een Simyo maandabonnement. Ik wil een nieuwe telefoon (iphone 5S) en klant bij Simyo blijven. Ben ik bij het bestellen van een jaarabonnement (via een andere website, want ik zie geen iphone in de telefoonshop) een nieuwe klant voor Simyo?
icon

Beste antwoord door RicoK 20 July 2016, 14:06

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Simyo levert Sim Only abo's (maand en jaar). Dus je kunt je iPhone overal los kopen mits deze maar sinlockvrij is en je huidige simkaart oversteken en je contract bij Simyo verlengen.
RicoK,
Bedankt, dat zou een oplossing kunnen zijn. Maar is een losse iphone niet (veel) duurder dan bijvoorbeeld in deze combinatie met abonnement op gsmwijzer?
https://www.gsmwijzer.nl/apple/iphone-5s-16gb?utf8=✓&provider_id=25&retention=0&gsm_plan_id=625&gsm_bundle_id=3234&gsm_internet_extra_id=198&product_version_id=1389

Stel dat ik mijn nieuwe telefoon daar bestel, ben ik dan een nieuwe of bestaande klant voor Simyo?

Groet, Mark
Reputatie 7
Nee een losse iPhone 5S zul je niet kunnen vinden voor een dergelijke prijs. Ik vraag me toch af hoe GSM Wijzer deze iPhone tegen zo een bedrag kan leveren......

Als je een bestelling doet via een externe partij ben je een nieuwe klant voor/bij Simyo!
Beste RicoK,

Mijn vraag is, in ieder geval, beantwoord.
Blijft nog de vraag hoe gsmwijzer dit kan leveren. We zullen zien.

Nogmaals dank. Groet, Mark
Reputatie 7
Dat ze dit leveren zal heus wel, maar het verdienmodel is mij dan nog even onduidelijk....
Reputatie 3
Badge +5
Hoi MarkL74,

Welkom op 't Simyo Forum!

Soms is het inderdaad tijd voor een nieuw toestel en dan is het zoeken geblazen! Wat is een goede telefoon én heeft een goede prijs?! Ik denk dat jij een goede keuze te pakken hebt.

Het verdienmodel van gsmwijzer is interessant, maar helaas ben ik niet kundig genoeg daar antwoord op te geven. Daar word je niet gsmWijzer van :D

Zoals RicoK heeft aangegeven, als je een nieuw toestel neemt bij gsmwijzer in combinatie met een contract van Simyo, word je gezien als een nieuwe klant.

Dankjewel, RicoK!

Groetjes,
Ilias

Reageer