Ik heb contact gehad met de klantenservice en krijg onderstaand reactie:
"Wij vinden het vervelend voor u dat u uw abonnement niet kunt opzeggen.
Volgens onze gegevens loopt uw contract tot 25 maart 2014. Wegens een technische storing is het niet mogelijk om uw abonnement één maand voor het einde van uw contract op te zeggen via uw persoonlijke Simyo pagina.
Hierom verzoeken wij u om één dag na het einde va uw contract uw abonnement op te zeggen door in te loggen op Mijn Simyo. Onder het kopje 'Mijn gegevens' vindt u de optie 'Mijn abonnement opzeggen'. Waarna u ons kunt contacteren om aan te geven dat u uw abonnement heeft opgezegd. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat uw abonnement met terugwerkende kracht, op het einde van uw contract wordt beëindigd. In uw geval is dat per 25 maart 2014".
Ik vind het niet leuk dat ik mijn opzegging via dit forum moet doen.
Ik heb altijd prima met Simyo gebeld, maar door gezeik bij opzeggen contract, ziet Simyo mij nooit meer terug.
Simyo moet zorg dragen voor een website waarmee klanten zich kunnen loskoppelen van een abonnement.
Wegens technische probleem? Ik geloof er niks van. Volgens me moet zijn : wegens maffia praktijken van Simyo
Mvg,
Matrix
Beste antwoord door Dries
Bekijk originele reactie