.

Beantwoord

wijziging abonnement

  • 20 September 2012
  • 8 reacties
  • 664 Bekeken

Badge
Omdat mijn abonnementvoorwaarden na een jaar veranderen heb ik mijn belbundel aangepast. Nu wil ik ook mijn internetbundel aanpassen maar als ik op "bundels aanpassen" klik kan ik niets selecteren behalve extra sms. Dat hoef ik niet, maar ik wil wel mijn internetbundel aanpassen. Hoe krijg ik dat voor elkaar?
icon

Beste antwoord door Alex 24 September 2012, 09:15

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jandr,

Ik zie inderdaad dat er op dit moment geen mogelijkheid bestaat om je internet bundel aan te passen. Kan je aangeven welke internet bundel je zou willen? Dan kan ik het proberen op te lossen met de technische dienst.

Groetjes,

Alex
Badge
Dag Alex,
Bedankt voor de reactie. Ik zou graag willen overstappen naar 200 MB internet bundel.
Ik zou het fijn vinden als dat geregeld kan worden.
Met vriendelijke groet,
Jandr
Reputatie 2
Badge +1
Hey jandr,

Je kan vanaf 01-09 de bundelwijziging aanvragen per 01-10. Ik heb voor de maand september het verschil tussen jouw huidige bundel en de 200mb bundel gecrediteerd.
Wijzigingen abonnement werkt niet!!!!! Je doet dan een nieuwe bestelling.
SVP niet het standaard antwoord overzicht tabbald bundel aanpassen en dan werkt het niet!
Wijzigingen abonnement werkt niet!!!!! Je doet dan een nieuwe bestelling.
SVP niet het standaard antwoord overzicht tabbald bundel aanpassen en dan werkt het niet!


Waarom kan je alles op deze site gemakkelijk aanpassen maar je abonnement niet? Dat is echt nergens te vinden. Het maandelijks aanpasbaar-zijn van de abonnement is net waar jullie zoveel reclame voor maken, maar ondertussen is het quasi-onmogelijk!
Het is mij na uren zoeken nog niet gelukt. Maar ik kan wel zo mijn adres, bankrekening etc wijzigen. Volgens mij willen jullie niet dat jullie klanten van abonnement wisselen...

Geef eens duidelijk antwoord en niet: "overzicht tabblad bundel aanpassen". Want volgens mij komen jullie de voorwaardes van het contract niet na. Namelijk het gemakkelijk aanpasbaar-zijn van de abonnement.

En zeg aub dat het jullie wel lukt. Het is al lang een probleem op deze site. Als jullie het echt iets om gaven, dan hadden jullie het veel eerder aangepast en klantvriendelijker gemaakt.
Reputatie 5
Badge +10
Wijzigingen abonnement werkt niet!!!!! Je doet dan een nieuwe bestelling.
SVP niet het standaard antwoord overzicht tabbald bundel aanpassen en dan werkt het niet!


Hoi A Hoogeveen,

Je hebt tegenwoordig de keuze tussen een wijziging met een 1 jarige geldigheidsduur en een wijziging welke per maand geldt. Jij hebt gekozen voor een termijn van 12 maanden. Dit betekent dat je akkoord met gaan met een termijn van 12 maanden.

Waarom kan je alles op deze site gemakkelijk aanpassen maar je abonnement niet? Dat is echt nergens te vinden. Het maandelijks aanpasbaar-zijn van de abonnement is net waar jullie zoveel reclame voor maken, maar ondertussen is het quasi-onmogelijk!
Het is mij na uren zoeken nog niet gelukt. Maar ik kan wel zo mijn adres, bankrekening etc wijzigen. Volgens mij willen jullie niet dat jullie klanten van abonnement wisselen...

Geef eens duidelijk antwoord en niet: "overzicht tabblad bundel aanpassen". Want volgens mij komen jullie de voorwaardes van het contract niet na. Namelijk het gemakkelijk aanpasbaar-zijn van de abonnement.

En zeg aub dat het jullie wel lukt. Het is al lang een probleem op deze site. Als jullie het echt iets om gaven, dan hadden jullie het veel eerder aangepast en klantvriendelijker gemaakt.


Welkom op het forum Simon,

Je kunt je Simyo abonnement maandelijks wijzigen. Je kunt je abonnement ook per maand opzeggen. Het antwoord waar je op reageert is van een Simyo gebruiker. Dit is echter geen generiek antwoord. Mocht het niet mogelijk zijn om je abonnement aan te passen heeft dit altijd een oorzaak. Dit kan een technische, maar ook een contractuele oorzaak hebben. In jouw geval gaat het om een contractuele. Je hebt namelijk een Simyo Tringg aansluiting. Dit abonnement is inderdaad niet maandelijks aan te passen. Je kunt wel altijd je internet bundel beëindigen of toevoegen. Je kunt dit 1 keer per maand doen.

Groetjes,

Alex
Aangezien ik mijn contract al meer dan een jaar heb. Wil ik hem opzeggen en dan vervolgens aanmelden voor een simyo abbonnement. Kan dat?
Badge +2
Beste Simon,

Je kan je abonnement opzeggen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Nadat je bent ingelogd kan je onder het tabblad 'selfservice' het abonnement opzeggen.

Groetjes,

Arie

Reageer