.

Beantwoord

Wijzigen abonnement - ook bij jaarabonnement?

  • 13 March 2013
  • 4 reacties
  • 517 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo,
Ik vroeg me af of je de hoogte van je belbundel en internetbundel ook nog kunt wijzigen als je een jaar abonnement neemt?

In afwachting van uw antwoord,
icon

Beste antwoord door Natascha 14 March 2013, 14:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Ja, je kunt binnen het jaar je bundels wijzigen. Je gaat na een wijziging niet opnieuw een jaar abonnement aan.
Badge +6
Hallo,
Ik vroeg me af of je de hoogte van je belbundel en internetbundel ook nog kunt wijzigen als je een jaar abonnement neemt?

In afwachting van uw antwoord,


Hoi TFB,

Welkom op het forum!
Het is mogelijk bij een jaar abonnement je bundels aan te passen. Je belbundel kan niet lager dan je startbundel.
Je internetbundel kan omhoog of omlaag en zelf worden opgezegd.
Badge
hallo het is dus handig om een lage belbundel te nemen zodat je later kunt verhogen en altijd terug naar de laagste bel bundel van bv 100 minuten? de internet bundel kan ook altijd uitgezet of lager ook al start ik met 500mnb?


Groet Harry
Reputatie 2
Badge +6
Hoi harryquicknet,

Zoals ik in dit topic al heb aangegeven maakt dat dus niet uit. Ik wil je er ook graag op wijzen dat het niet handig is om dezelfde vraag op meerdere plaatsen op het forum te plaatsen. Éen reactie is genoeg 😉 Je krijgt altijd antwoord 🙂 Zou je daar in de toekomst op willen letten? Zo houden we het forum gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Reageer