.

Beantwoord

Wat zijn de voorwaarden als ik mijn abonnement verleng?

  • 12 October 2016
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
Beste Forumleden,

Ik kreeg deze week een mail van SimYo dat ik inmiddels bijna een jaar een abonnement heb.
Er werd mij aangeboden om een abonnement van 13 euro om te zetten naar een abonnement van 10 euro met meer MB's.

1. Nu klinkt dat als een geweldige deal, alleen kan ik niet zien waarom SimYo dit zou doen? Zit er nog een addertje onder het gras? Nieuwe contract voorwaarden?
2. Ook vind ik het raar dat ik niet mijn huidige bundel kan kiezen, voor minder geld. Ik heb nu 500 MB, maar ik kan alleen kiezen uit 0 of meer dan 1000 MB, wat is de reden hier achter?
3. Hoe zit het eigenlijk met volgend jaar, gaan dan in een keer mijn abonnement kosten weer omhoog? Of blijf ik toch 10 euro voor de duur van mijn contract betalen.

Ik hoop graag van jullie te horen en alvast bedankt voor het welkom! 🆒

Groeten,

ChocoladeTaart123
icon

Beste antwoord door Ray 12 October 2016, 13:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Hoi,

Zelfde voorwaarden als voorheen, je verbind je enkel opnieuw voor minimaal een jaar met Simyo

Je 500 MB bundel is een 500 MB bundel + 500 MB extra geworden. Ook als je contract over een jaar overgaat in een maandelijkse overeenkomst blijf je dat zo houden. Ik heb dezelfde Bundel :)

Die kleinere bundels zijn / gaan weg aangezien deze bijna niet afgenomen werden heb ik begrepen.
Badge
Het is mij allemaal duidelijk, bedankt Raytje!

Topic mag gesloten worden!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi ChocoladeTaart123,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je zo enthousiast bent over onze nieuwe bundels. Deze extra goedkope bundels zijn speciaal voor trouwe klanten die minimaal 9 maanden gebruik maken van een Simyo Sim Only abonnement.

Jij kunt voor deze bundels kiezen, wanneer je verlengt met een jaar. Na dit jaar blijven je abonnementskosten gelijk, tenzij je zelf voor andere bundels kiest.

De 500 MB is nog wel beschikbaar, alleen krijg je er standaard gratis 500 MB bij ;)

Je kunt alle informatie over de nieuwe bundels terugvinden op deze pagina. Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het natuurlijk graag!

Groetjes,
Sean

@Raytje, bedankt voor je antwoord.

Reageer