.

Beantwoord

Wat zijn de voordelen van Simyo t.o.v. een andere provider?

  • 25 June 2015
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Startend Simyaan
  • 11 reacties
Hoi,

Ben een tevreden Simyo klant maar overweeg over te stappen naar een andere provider.

Nu kan ik bij Ben.nl een vergelijkbare abo nemen (met meer belminuten en MB verdubbelaar) voor een betere prijs (14 euro vs. 12.50).

Wat zijn de voordelen van Simyo t.o.v. Ben?
En gaat Simyo binnenkort haar prijzen aanpassen?
icon

Beste antwoord door Renoster 25 June 2015, 11:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Hallo chim

Nadelen van B++
De abonnementen van B++ zijn voordelig te noemen, maar toch duidelijk wat duurder dan de allergoedkoopste aanbieders.
Het is niet mogelijk om een 1-jarig abonnement af te sluiten, je moet kiezen tussen een maandelijks abonnement of een 2-jarig abonnement.

Bovendien kan je maandelijks bij Simyo zonder problemen je bundels aanpassen.

Groeten R.
Badge +1
Ik heb bij Ben gezeten tot april. Goede provider als je in de randstad woont. Daarbuiten iets minder. Tis zeker een concurrent van simyo. De snelheid en service van simyo zijn wel beter. ☺
Reputatie 6
Badge +10
Hoi chim,

Op je eerste vraag is het natuurlijk vreemd als iemand van Simyo je reactie geeft. Dat zal uitmonden op een verkooppraatje vrees ik 😉.

Voor zover ik weet zitten er geen speciale acties aan te komen. Wat ik je wel mag aanbieden sinds kort is dat als je nu je abonnement met een jaar verlengt, we je één maand gratis bundels geven. Op zich zit je dan qua prijs hetzelfde, maar heb je wel de Simyo service tot je beschikking!

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het beantwoorden van de eerste vraag, Renoster en dcs88 🙂.

Reageer