.

Beantwoord

Wat wijzigt er nu precies na het afsluiten van 'Nog 1 jaar - Extra voordelig'?

  • 17 October 2015
  • 5 reacties
  • 241 Bekeken

Badge
  • Aspirant
  • 10 reacties
Per 1 nov. 2015 nieuwe bundel afgesloten Bellen+Internet Trouwe Bellers (100 bel/sms en 200 Mb + 100 Mb gratis). Wat als nu na een aantal maanden blijkt dat Internet qua Mb's te weinig is. Kan ik dan kosteloos mijn Internet bundel ophogen (bijv naar 500 Mb + 250 Mb gratis)?
Die gratis extra Mb's behorend bij de nieuwe grotere bundel krijg ik dan ook weer?
Wijzigt mijn eind-contractdatum (1 nov. 2016) hierdoor?
Wijzigt mij Bel/SMS-prijs hierdoor?

M.a.w. ga ik alleen dan €4+€7 betalen ipv €4+€6 nu per 1 november?
Of geldt een ander verhaal?
icon

Beste antwoord door Angela 19 October 2015, 16:04

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi JDR,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt navragen! Het is de bedoeling dat jij precies weet wat je hebt afgesloten.

Allereerst vind ik het erg leuk dat je gekozen hebt voor deze nieuwe bundels! Jouw 1e vraag heb je eigenlijk zelf al beantwoord. Zodra je na 1 maand besluit jouw databundel te verhogen, krijg je de MB's die horen bij deze hogere bundel.

Het antwoord op jouw 2e vraag is ja. Jouw einddatum wijzigt naar 1 november 2016. Je hebt met deze aanpassing jouw contract verlengd met 1 jaar :)

De buitenbundel tarieven blijven hetzelfde voor je. Hier wijzigt dus niets aan. Je gaat €4 betalen voor jouw belbundel en €6 voor jouw databundel van 200 +100 MB. In totaal kom je dus uit op €10. Mocht je wijzigen naar een hogere bundel, ga je uiteraard meer betalen.

Ik zie dat je hiervoor nog geen databundel had. Dit betekent dat jouw nieuwe bundel direct ingegaan is. Je kunt dus al gebruik maken van het internet! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Dank voor je reactie, maar de vragen zijn nog niet helemaal beantwoord.

Ik weet wat ik heb afgesloten per 1 nov. 2015, namelijk: Bellen+Internet Trouwe Bellers (100 bel/sms en 200 Mb + 100 Mb gratis). Dus contractdatum schuift op naar 1 nov. 2016.

Wat ik graag bevestigd zou hebben, is wat als ik mijn data bundel een paar maanden NÁ 1 nov. 2015, bijv. per 1 februari 2016 ophoog naar een andere data bundel, bijv. 500 Mb.
Krijg ik die 250 Mb er dan dus weer gratis bij?
Dus alleen de totaal kosten per maand gaan dan omhoog: van €10 naar €11?

Ik begrijp dat door de aanpassing van de verlenging voor een jaar, mijn contractdatum opschuift naar 1 nov. 2016. Mijn vraag was echter: schuift mijn contractdatum weer op als ik mijn data bundel bijv. per 1 feb. 2016 ophoog. Of blijft dat 1 nov. 2016.

M.a.w. wanneer verschuift een contractdatum, alleen bij het aanpassen van de bel-sms bundel of ook bij aanpassing van de data bundel?
Reputatie 5
Badge +11
Hi JDR,

Jouw internetbundel is direct ingegaan omdat je geen bundel had. Echter, je belbundel is de initiële bundel waar het jaarcontract op zit. Dat is dus 1 november.
En dat blijft het ook, ook als je een van je bundels aanpast. En wanneer je je internetbundel een keer aanpast, dan krijg je de MB's er bij die bij die bundel horen. Als dat dan de 500 MB bundel is, dan krijg je er dus die 250 MB bij :D

Is dit zo duidelijk voor je?
Badge
Wat nog steeds niet is beantwoord, is: wanneer verschuift een contractdatum, alleen bij het aanpassen van de bel-sms bundel of ook bij aanpassing van de data bundel?
Reputatie 7
Badge +10
Sorry JDR, ik begrijp nu wat je bedoelt. Je verlengt met 1 jaar, de datum is dus hiermee verplaatst naar 1 november 2016. Alle wijzigingen die je vervolgens binnen dit jaar maakt, zorgen er niet voor dat de einddatum weer verplaatst 🙂 Deze blijft op 1 november 2016 staan.

Heb ik hem nu te pakken ;)

Groetjes,
Angela

Reageer