.

Beantwoord

Wat kost simonly nu eigenlijk echt?

  • 15 November 2013
  • 7 reacties
  • 707 Bekeken

Het is mij niet helemaal duidelijk wat een simonly abonnement nu kost. Er zijn geen rekenvoorbeelden en een duidelijk antwoord kan ik niet vinden op de site. Ik heb ook geen ervaring met mpabonnementen voor mobiele telefoons.
Ik zou graag het kleinste jaarabonnement willen. Wanneer ik op de website de tarieven bekijk, denk ik dat ik 3 euro per maand betaal voor mijn abonnement en 3 cent per gebelde minuut. Ik mag bij dat abonnement 100 minuten voor die prijs bellen, daarna wordt het duurder ( al weet ik niet hoeveel). Wanneer ik dan in een maand 80 minuten bel, betaal ik voor die maand 3 euro abonnementskosten plus 80 x 0,03 = 2,40 en dat maankt dan 5,40 euro voor die maand. Klopt dat? Ik kan het echt nergens vinden.
In het voorgenoemde voorbeeld bel ik 80 van de 100 minuten. Mag ik de maand daarna dan 120 minuten bellen voor 3 cent per minuut? En zo ja, hoe lang gaat dat 'opsparen' dan door?
Ik ben aal tijd tevreden simyo prepaid gebruiken, maar ik denk dat een abonnement beter bij mij past.

Alvast bedankt voor het antwoord.
Met vriendelijke groet,
Willem
icon

Beste antwoord door MartijnR 16 November 2013, 09:22

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je krijgt voor 3 euro 100 minuten gratis bellen, Inclusief de afronding naar boven per minuuut. Dat wil zeggen 20 seconden bellen is ook 1 minuut.
Bel je dus 80 minuten dan betaal je niets extra's. Pas boven deze 100 minuten gaat er een ander tarief in en dat is € 0,31 per minuut.
De tarieven vindt je hier:http://www.simyo.nl/tarieven. Dus 80 minuten bellen zit in de 3 euro.

De belminuten die je niet gebruikt worden niet meegenomen naar de volgende maand. Dat geldt ook voor de MB's of sms-jes.
Als je geen internetbundel hebt, zet internet uit op je persoonlijke pagina om plots voor hoge kosten te komen omdat sommige telefoons wel op het internet kunnen en zonder bundel is dit erg kostbaar.

Indien je een smartfoon met Android of een iPhone hebt kun je de Simyo app downloaden om je belgeschiedenis te kunnen bijhouden.

Is het zo duidelijk?
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi wdankier, welkom op het Simyo forum :)

Heeft de hulp van Martijn® geholpen?

Zo ja, en je wilt overstappen naar een sim only abonnement, dan doe je dit via Mijn Simyo. Op je overzichtspagina vind je een button die heet 'Stap over naar Sim only'. Je kunt op die button klikken en daarna alle stappen doorlopen om makkelijk en snel over te stappen naar een abonnement.
Je houdt natuurlijk je nummer en je simkaart.
Badge
Je minuten zijn zo op en app van simyo loopt uren achter met bijwerken van verbruik beggin er niet aan  je krijgt spijt ne zoals ik
Ik dacht lekker goedkoop simyo nee hoor oplichters zijn het heb steed meer betaald  hebb mijn abbo gelijk opgezegd na 3 maanden
Reputatie 7
Je minuten zijn zo op en app van simyo loopt uren achter met bijwerken van verbruik beggin er niet aan  je krijgt spijt ne zoals ik
Ik dacht lekker goedkoop simyo nee hoor oplichters zijn het heb steed meer betaald  hebb mijn abbo gelijk opgezegd na 3 maanden


Ik vind dit wel een heéél erg goede onderbouwing........😕
Badge
Je minuten zijn zo op en app van simyo loopt uren achter met bijwerken van verbruik beggin er niet aan  je krijgt spijt ne zoals ik
Ik dacht lekker goedkoop simyo nee hoor oplichters zijn het heb steed meer betaald  hebb mijn abbo gelijk opgezegd na 3 maanden


Ik vind dit wel een heéél erg goede onderbouwing........😕



voor jou misschien niet voor mij wel
zogenaamde forum expert lol  get a real job doe iets nuttigs in plaats van te trollen in elke topic
Reputatie 7
Badge +9
250ML: Iedere klant (Forum Experts zijn ook gewoon klanten) mag hier (zolang het niet de huisregels overtreed) zeggen wat hij/zij wil. RicoK is waarschijnlijk geïntereseerd in waarom jij Simyo als oplichters ziet. Zowel hij als ik hebben andere ervaringen.

Ik weerleg overigens niet je punt over de vertraagde verwerking, want die vertraging is inderdaad gruwelijk irritant. Om Simyo daarvoor gelijk oplichters te gaan noemen vind ik ook weer overdreven.
Badge +6
voor jou misschien niet voor mij wel
zogenaamde forum expert lol  get a real job doe iets nuttigs in plaats van te trollen in elke topic


Hoi 250ML,

Het verbruik krijgen wij door van het KPN netwerk. Het is helaas niet mogelijk om het verbruik realtime te verwerken.
Zoals Groentjuh al aangeeft zijn de Forum Experts gewoon net als jij ook klanten van Simyo en zijn zij er om klanten te helpen op het forum. Ik wil je graag vragen om aardig tegen elkaar te blijven en Simyo geen oplichters te noemen want mijn collega's en ik zijn gewoon ons werk aan het doen 🙂.

@ Groentjuh bedankt voor het meedenken.

Reageer