.

Beantwoord

Wat kost simonly nu eigenlijk echt?

  • 15 November 2013
  • 7 reacties
  • 707 Bekeken

Het is mij niet helemaal duidelijk wat een simonly abonnement nu kost. Er zijn geen rekenvoorbeelden en een duidelijk antwoord kan ik niet vinden op de site. Ik heb ook geen ervaring met mpabonnementen voor mobiele telefoons.
Ik zou graag het kleinste jaarabonnement willen. Wanneer ik op de website de tarieven bekijk, denk ik dat ik 3 euro per maand betaal voor mijn abonnement en 3 cent per gebelde minuut. Ik mag bij dat abonnement 100 minuten voor die prijs bellen, daarna wordt het duurder ( al weet ik niet hoeveel). Wanneer ik dan in een maand 80 minuten bel, betaal ik voor die maand 3 euro abonnementskosten plus 80 x 0,03 = 2,40 en dat maankt dan 5,40 euro voor die maand. Klopt dat? Ik kan het echt nergens vinden.
In het voorgenoemde voorbeeld bel ik 80 van de 100 minuten. Mag ik de maand daarna dan 120 minuten bellen voor 3 cent per minuut? En zo ja, hoe lang gaat dat 'opsparen' dan door?
Ik ben aal tijd tevreden simyo prepaid gebruiken, maar ik denk dat een abonnement beter bij mij past.

Alvast bedankt voor het antwoord.
Met vriendelijke groet,
Willem
icon

Beste antwoord door MartijnR 16 November 2013, 09:22

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je krijgt voor 3 euro 100 minuten gratis bellen, Inclusief de afronding naar boven per minuuut. Dat wil zeggen 20 seconden bellen is ook 1 minuut.
Bel je dus 80 minuten dan betaal je niets extra's. Pas boven deze 100 minuten gaat er een ander tarief in en dat is € 0,31 per minuut.
De tarieven vindt je hier:http://www.simyo.nl/tarieven. Dus 80 minuten bellen zit in de 3 euro.

De belminuten die je niet gebruikt worden niet meegenomen naar de volgende maand. Dat geldt ook voor de MB's of sms-jes.
Als je geen internetbundel hebt, zet internet uit op je persoonlijke pagina om plots voor hoge kosten te komen omdat sommige telefoons wel op het internet kunnen en zonder bundel is dit erg kostbaar.