.

Beantwoord

Wat kost de 1500 MB bundel?

  • 4 December 2014
  • 9 reacties
  • 511 Bekeken

Ik heb pas sinds 3 weken simyo only per maand opzegbaar. Ik heb een 1500mb Internet bundel met 4G. Maar wat betaal ik nu voor mijn 1500mb? Ik heb nog geen rekening en kan het nergens vinden.
icon

Beste antwoord door Ruud 5 December 2014, 15:02

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +2
Als het goed is staat het direct in je Mijn Simyo overizcht als je inlogt! Wat krijg je te zien als je inlogt?
Reputatie 4
Badge +8
Het vreemde is dat wanneer ik inlog in míjn "mijn Simyo", ik helemaal geen 1500 mb bundel zie staan??? Wél 1000 en 2000 en de rest.
Badge +2
Dat komt omdat deze zijn vervallen hierdoor zijn ze ook niet meer zichtbaar.
Reputatie 4
Badge +8
Aha! de 1500 mb bundel is vervallen, dus daarom zien we die bundel niet meer.
Dan zie ik niet wat mijn 1500MB kost omdat dat nieuw niet meer aangeboden wordt. Maar ik heb hem nog wel en zou graag willen weten wat het kostte/kost.
Reputatie 4
Badge +8
Kan ik me heel goed indenken. Zou dat ook heel graag willen zien als ik zo een bundel had. Hoop dat er snel een moderator antwoordt.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi mrsfreestyler,

Welkom op het forum. :)

Ik heb je topic verplaatst naar het 'Abonnement' subforum, zo kan iedereen het makkelijk vinden.

De prijs van de 1500 MB bundel is als klant zonder nog een enkele factuur lastig te achterhalen. Gelukkig zijn wij er;) De 1500 MB bundel kost €17,50 bij een maandelijks opzegbaar abonnement.

Ik ziet dat je per 1 januari de nieuwe 2000 MB al geactiveerd hebt. Dat is lekker slim;) Meer MB's tegen een lagere prijs.

Ben je blij met de nieuwe bundels?

@ ColinC en Koorelle dank voor jullie helpende hand!
Hoi mrsfreestyler,

Welkom op het forum. :)

Ik heb je topic verplaatst naar het 'Abonnement' subforum, zo kan iedereen het makkelijk vinden.

De prijs van de 1500 MB bundel is als klant zonder nog een enkele factuur lastig te achterhalen. Gelukkig zijn wij er;) De 1500 MB bundel kost €17,50 bij een maandelijks opzegbaar abonnement.

Ik ziet dat je per 1 januari de nieuwe 2000 MB al geactiveerd hebt. Dat is lekker slim;) Meer MB's tegen een lagere prijs.

Ben je blij met de nieuwe bundels?

@ ColinC en Koorelle dank voor jullie helpende hand!



Hoi Ruud,

Toch nog een vraag, want de prijs van die 1500MB bundel kan niet juist zijn in mijn ogen. Ik heb namelijk een 300minuten / 1500MB / 4G bundel op het moment en betaal hier 23,50 voor. Als ik dit zou wisselen naar de 2000MB bundel (die volgens jouw post goedkoper zou zijn) dan wordt mijn maandprijs 26 euro!? 
Als ik de 1500MB bundel prijs terug reken zou deze 12,50 moeten kosten ipv de 17,50 die je noemde. Zou je je post over een lagere prijs willen toelichten?

Excuus, zie net dat het hier om een maandelijk opzegbaar tarief gaat 🙂 Ik heb niets gezegd
Reputatie 6
Badge +10
Hoi -Robert,

Gelukkig heb je het antwoord al gevonden op je eigen vraag:
Excuus, zie net dat het hier om een maandelijk opzegbaar tarief gaat 🙂 Ik heb niets gezegd

Is het nu duidelijk hoe de prijzen in elkaar steken en bevalt de nieuwe 2000 Mb bundel je?

Reageer