.

Beantwoord

Wat is het proces als je niet meer in aanmerking komt met Simyo Compleet?

  • 20 November 2023
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

Toen ik overstapte naar KPN, toen kreeg ik als deal een “verdubbelings” deal voor de bundel van mijn mobiel abonnement. Dus de bel- en internetbundel van Simyo werd verdubbeld zonder kosten.

Nu wil ik terug naar Ziggo. Vragen:

  • KPN heeft toendertijd de verdubbelings kado aan jullie (Simyo) gemeld. Als ik naar Ziggo overstap, meld KPN de verdubbelings bundel af bij jullie of moet ik dat nu zelf aan jullie melden?
  • Heb ik een opzegtermijn voor het afmelden van die verdubbbelingsbundel en zo ja, wat is het opzegtermijn?
  • zijn er kosten als de verdubbelbundel terug gaat naar de oorspronkelijke bundel? Zo ja welke?
  • wat wordt mijn bundel als ik terug ga naar Ziggo?
  • zijn er zaken waar ik rekening moet houden bij het afmelden van de verdubbelbundel?

 

Mijn mobiel abo bij Simyo zeg ik niet op. Alleen de tv/internet abo van KPN wil ik mogelijk gaan opzeggen. Simyo en KPN zijn 2 gescheiden abonnementen.

 

Groet

Ron

icon

Beste antwoord door Groentjuh 21 November 2023, 12:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Vragen:

  • KPN heeft toendertijd de verdubbelings kado aan jullie (Simyo) gemeld. Als ik naar Ziggo overstap, meld KPN de verdubbelings bundel af bij jullie of moet ik dat nu zelf aan jullie melden?

Nee, dat gebeurd vanzelf door KPN.

  • Heb ik een opzegtermijn voor het afmelden van die verdubbbelingsbundel en zo ja, wat is het opzegtermijn?

Nee, zodra KPN en Simyo erachter zijn dat je niet meer voldoet aan de voorwaarde van Simyo Compleet, dan krijg je een email daarover. Vanaf de eerst van de maand daarop zullen jouw bundels niet meer verdubbeld zijn.

  • zijn er kosten als de verdubbelbundel terug gaat naar de oorspronkelijke bundel? Zo ja welke?

Geen kosten.

  • wat wordt mijn bundel als ik terug ga naar Ziggo?

Precies dezelfde als je nu hebt, maar dan niet verdubbeld. Als je nu bijvoorbeeld 6000 MB + (6000MB van Simyo Compleet) = 12000MB hebt, dan krijg je zonder Simyo compleet gewoon weer 6000MB. Zelfde geld ook belbundels. Onbeperkt bellen blijft uiteraard onbeperkt bellen.

  • zijn er zaken waar ik rekening moet houden bij het afmelden van de verdubbelbundel?

Dat je bundels niet meer verdubbeld worden en dat verbruik buiten de bundel duur is, indien je te veel gebruikt.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @RLiu,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert! Ik zie dat @Groentjuh al jouw vragen heeft beantwoord. Mochten er nog onduidelijkheden zijn hoor ik dat graag.

Thanks @Groentjuh!!


Groetjes,
Seren

Badge

ok. Dank voor de reacties.

 

groetjes

R

Reageer