.

Beantwoord

Wat is Fair Policy ? en voor wie telt dit ?

  • 28 March 2014
  • 1 reactie
  • 1118 Bekeken

Badge
Ik heb een abonnement van 34,95 p.m en dit is inclusief 1250 belminuten en 1024 mb data, (was Tringg, onbeperkt maar met Fair Policy)
dit abonnement heb ik al 5 of 6 jaar en ik houd elke maand 900 belminuten over en ongeveer 600 mb data. 
Dus simyo heeft dit al veranderd van onbeperkt bellen en smsen naar fair policy. 
Nou wil ik weten hoe het zit met fair policy want al hou ik elke maand zoveel minuten en data over , moet ik toch elke mb of minuut die ik over mijn bundel heen ga ,wat in 6 jaar misschien 3 keer is gebeurd , bij betalen. 
Kan iemand mij dit uitleggen?
Mvg
Ramon-B
icon

Beste antwoord door Dries 31 March 2014, 10:57

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi ramon-b,

Welkom op het forum :)

Als eerst wil ik je graag meegeven dat het niet de bedoeling is dat je commerciële links op het forum plaatst. Ik heb deze daarom uit je bericht verwijderd en wil je vragen om dat in de toekomst niet meer te doen.

In 2011 heeft Simyo de aansluitingen van Tringg overgenomen. We hebben onder dezelfde voorwaarden als Tringg het contract overgenomen. Bij Tringg werd ook al met een Fair Use Policy gewerkt namelijk tot 1250 belminuten en 1024 MB. Simyo heeft dit dus niet veranderd van onbeperkt bellen en smsen naar Fair Use Policy. Hieronder wat extra informatie over je Tringg contract.

''In principe mag je zoveel bellen en smsen als je wilt, maar we hanteren wel een fair-use policy. Je mag elke periode maximaal 1250 units gebruiken. Een unit is 1 minuut bellen of 1 SMSje. Bij het Tringg 3G abonnement mag je maximaal 1000 MB data gebruiken. We rekenen elke periode vanaf de kalenderdag dat je je Tringg SIM bent gaan gebruiken.''

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Reageer