.

Beantwoord

Wat is de status van bijvoorbeeld familieabonnementen?

  • 18 April 2017
  • 1 reactie
  • 245 Bekeken

Reputatie 7
Op het forum is deze vraag al eens meerdere malen voorbij gekomen, maar wat is op dit moment de status van zo een dergelijke constructie/abonnement als die status er al is natuurlijk?

Op korte termijn willen wij onze zoon, zittend in een van de laatste groepen van de basisschool, een mobiele telefoon gaan geven. (Ja, ook wij gaan hierin mee en gaan overstag.....) Dit omdat hij vaker en meer (alleen) naar school gaat fietsen en met vriendjes mee wil uit school.

Wij willen hem dus een (goedkope) mobiele telefoon gaan geven (ik ben inmiddels druk bezig mij hierop aan het oriënteren) en een goedkoop Simonly abonnementje. Echter, hierdoor zal de teller Simonly abonnementen binnen ons gezin op 3 komen te staan.

Is hier nu al wat aan te doen? Zoals bijvoorbeeld een gemeeschappelijke data bundel? Of een andere wijze van kostendeling?
icon

Beste antwoord door Samantha 19 April 2017, 11:16

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +7
Hoi RicoK,

Ik kan het me heel goed voorstellen dat een goedkoper familie abonnement heel fijn zou zijn. Zeker nu je zoon straks ook een eigen mobiele telefoon krijgt.

De vraag naar familieabonnementen of een andere vorm van kostendeling komt inderdaad meerdere malen voorbij. We hebben deze ideeën ook al vaker op de 'Wall of Change' gehangen. Vervolgens wordt gekeken wat we met deze ideeën gaan en kunnen doen.

Helaas moet ik je teleurstellen. Er is besloten om hier in ieder geval dit jaar nog niets mee te doen. We nemen het aan het eind van het jaar weer mee. Dus wie weet dat we het ooit in de toekomst wel krijgen.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer