.

Beantwoord

Wat is de status aanvraag prepaid bestellingen?

  • 6 July 2015
  • 9 reacties
  • 289 Bekeken

Op 24/06 2 x een Simyo Startpakket besteld maar helaas nog niets mogen ontvangen. De betalingen zijn wel afgeschreven. Dat is dan wel weer gelukt


Kunt u aangeven wat er mis is gegaan en wanneer ik de simkaarten ga ontvangen.
John
icon

Beste antwoord door Naomi 7 July 2015, 20:10

Bekijk originele reactie

9 reacties

Hoi,

Haal beide nummers even weg, het is een open forum dus iedereen kan ze nu zien. Simyo weet wie je bent aan de hand van je inlog.
Aangepast.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi John_1, welkom op het Simyo forum!

Top dat je op advies van Raytje je gegevens al hebt verwijderd 🙂 Zoals Raytje zegt, zien we je 06-nummer al staan.

Je bestellingen zijn helaas automatisch afgewezen, doordat er al 5 aansluitingen bij ons bekend zijn. Ik ga vragen aan mijn collega’s van finance of je bestelling alsnog goedgekeurd kan worden. Ik denk zelf dat het wel kan. Morgen weet ik daar meer over. Je hoort dan weer van mij :$

@Raytje; dankjewel voor je goede tip!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi John_1,

We hebben reactie terug ontvangen. Allebei bestellingen zijn goedgekeurd :)

Je kan de simkaarten voor beide aansluitingen binnen 3 werkdagen verwachten.

Houd je ons op de hoogte als je ze binnen hebt?
Dat is goed nieuws. Ik vraag me alleen af of het wel helemaal goed gaat.
Voor de tweede aanvraag ontvang ik nu ook een mail met de pincode.

Voor de eerste aanvraag heb ik nog geen pincode en kan met dat nummer ook niet meer aanloggen op Mijn Simyo. Krijg dan de volgende melding.. Prepaid user has no active subscription yet
He nu 2 sim kaarten ontvangen maar van de eerste aabvraag heb ik geen pincode of andere info. en kan ook nog niet aanloggen. Kortom kan er nog niet zoveel mee.
gr
John
Reputatie 4
Badge +10
Hoi John_1,

Goed dat je het aangeeft! Ik zie dat ik gisteren een e-mail heb gekregen van mijn collega's van IT. Ik was toen niet aanwezig, dus vandaar dat ik het nu bij je aangeef.

Bij de eerste bestelling is het technisch niet goed gegaan. Je hebt wel een nieuwe simkaart gekregen, maar de pin- en pukcode zijn helaas niet verstuurd. Doordat het technisch nu niet goed staat, kunnen deze ook niet worden gestuurd. Erg spijtig want dit betekent dat je een nieuwe bestelling hoort te maken. Het kan helaas niet op een andere manier 😞 Sorry voor het ongemak.

Wil je mij laten weten wanneer je een nieuwe bestelling hebt geplaatst? Ik hou het ondertussen ook in de gaten. Bij je deze bestelling komt er waarschijnlijk ook automatisch een afwijzing. Ik ga er voor zorgen dat die dan goed wordt verwerkt :)

Hou je mij op de hoogte?
Beste Naomi,

Zojuist ook een nieuwe bestelling geplaatst.

En hoe verder met de betaling en het nummer?
Ik heb tenslotte wel al een beltegoed gestort en het nummer intern gecommuniceerd.


Mvgr,
John
Reputatie 4
Badge +10
Hoi John,

Bedankt dat je het doorgeeft. Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega's van finance 🙂 Zij gaan je bestelling handmatig goedkeuren.

Het aankoopbedrag van je andere aansluiting wordt teruggestort. Het nummer dat daaraan gekoppeld is, vervalt helaas ook. Dit betekent dat je bij je nieuwe bestelling een ander nummer ontvangt. Deze krijg je in je welkomstmail.

Heb je hier vragen over?

Reageer