.

Beantwoord

Wat gebeurt er als mijn contract afloopt?

  • 26 October 2016
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

Aangezien ik al een aardig tijdje bij jullie zit zou ik best een jaar abonnement willen afsluiten. Maar, wat gebeurd er als dit jaar afloopt, qua contract en kosten?
icon

Beste antwoord door Ilias 26 October 2016, 13:20

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Myron Koster,

Welkom terug op 't Simyo Forum!

Goed dat je deze vraag stelt, Myron! Het zou enorm mooi zijn als we je nog een jaar kunnen behouden! Hierover vertel ik je zo meer. We laten het beste voor het laatst :D

Als dit jaar afloopt, zal er niets gebeuren met het contract en qua kosten. Zolang jezelf niets wijzigt, zal er ook niets gewijzigd worden. Je abonnement zal maandelijks verlengd worden, omdat het een maandelijks opzegbaar contract is.

Als je wilt verlengen, dan kan dat! Dit komt jou dan ook voordeliger uit! Je hebt nu 300 minuten voor € 6.99. Als je verlengt met een jaar dan krijg je 300 minuten voor slechts € 5,00 in de maand! Dat scheelt toch weer. Je kunt dan ook als je wilt tegen voordelige tarieven een internetbundel nemen.

Heb je nog vragen?

Groetjes,
Ilias
Hey Illias,
Bedankt voor je snelle reactie. Ik begrijp dus goed dat de 300 minuten na het jaar zelfs 5 Euro per maand blijft?

Met vriendelijke groet,
Myron
Ik heb het gevoel dat ik nog geen antwoord heb op mijn eerste vraag.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Myron Koster,

Je hebt gelijk! Je krijgt dan 300 minuten voor € 5,- zolang je abonnement duurt, tenzij je daar zelf een wijziging in brengt 🙂 Beantwoordt dit je vraag? Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om ze te stellen.

Groetjes,
Jihane

Reageer