.

Beantwoord

Wat betekent '12 maanden voordeel'?

  • 9 May 2018
  • 2 reacties
  • 149 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo,

zojuist ingegaan op jullie tijdelijke actie “ goedkopere data”.
Nu ga ik voor mijn 4000mb 1 euro minder betalen. Wie het kleine niet eert........

maar in de bevestiging mail van de wijziging staat dat dit 12 maanden duurt. Ik heb nu toch niet een contract voor een jaar getekend hoop ik.
Dat kon ik nanelijk niet uit de aanbieding mail opmaken!
ik blijf namelijk liever “ maandelijks opzegbaar”.

Mvg Koen
icon

Beste antwoord door Ron H 10 May 2018, 07:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Nee hoor je behoudt gewoon je maandelijks opzegbaar abonnement, die 12 maanden wordt te pas en te ompas in de mail gezet kan zeker voor verwarring zorgen.
Misschien een aandachtspuntje voor simyo, laatst zelf nog voorbij zien komen na het beëindigen van mijn internetbundel.
Heeft in het verleden vaker voor verwarring gezorgd, als ik mijn niet vergis😉
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Zoobab,

Wat leuk dat je ook hebt gekozen voor onze tijdelijke actie! Dat scheelt toch weer iets! 🙂

Uiteraard snap ik dat die benaming voor wat verwarring zorgt, goed dat je het nog even navraagt dus. Zoals Ron H zegt, is het een benaming van de bundel. Je hebt inderdaad geen verlenging aangevraagd, maar alleen je internetbundel geweijzigd. We horen inderdaad vaker vragen over de '12 maanden voordeel', dus ik ga het zeker even bespreken met de afdeling die hierover gaat. We hebben bij Simyo de welbekende Wall of Change waar mijn collega's en ik tips en ideeën van klanten kunnen delen. Dit is zeker een puntje van aandacht!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@ Ron H, helemaal gelijk in wat mij betreft! Ik ga het doorgeven, misschien is het aan te passen. :)

Groetjes,
Els

Reageer