Gisteren een abonnement afgesloten bij Simyo met nummerbehoud. 20 oktober a.s. zal het nummer worden geporteerd. Bij nader inzien zie ik toch af van het abonnement afgesloten bij Simyo (binnen bedenktermijn). Ik heb het afgesloten abonnement dan ook geannuleerd. Netjes een mail gehad dat er binnen twee dagen een reactie komt. Hoe lang neemt de annulering in beslag? Ik wil namelijk bij KPN een Sim-only abonnement afsluiten met nummerbehoud. Kan dat nu al of moet ik wachten totdat ik een bevestiging krijg van de annulering van de klantenservice van Simyo. Kunt u zorgdragen voor een snelle afhandeling van de annulering?
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt!
Zojuist heb ik even meegekeken en zie ik dat je inmiddels bericht hebt ontvangen over annulering. Je kan vanaf nu al een bestelling plaatsen bij de nieuwe provider met nummerbehoud .
Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.
Groetjes,
Amy
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.