.

Beantwoord

Wanneer kan ik mijn abonnement opzeggen

  • 8 December 2013
  • 6 reacties
  • 803 Bekeken

Badge
Me contractperiode loopt tot 07-01-2014.
1 maand voor einde contractperiode kan ik opzeggen, vandaag is 08-12-2013.
WAAROM KAN IK DAN NIET OPZEGGEN?!
icon

Beste antwoord door Charlene 10 December 2013, 14:12

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Het eerste wat mij te binnen schiet is dat je opzegging uiterlijk op 06-12-2013 binnen had moeten zijn om per 07-01-2014 uitgevoerd te worden.
Maar zeker weten doe ik dat niet.....
Badge
Het eerste wat mij te binnen schiet is dat je opzegging uiterlijk op 06-12-2013 binnen had moeten zijn om per 07-01-2014 uitgevoerd te worden.
Maar zeker weten doe ik dat niet.....


Nee, daarvoor ook al geprobeerd maar lukte ook niet...
Badge
Het eerste wat mij te binnen schiet is dat je opzegging uiterlijk op 06-12-2013 binnen had moeten zijn om per 07-01-2014 uitgevoerd te worden.
Maar zeker weten doe ik dat niet.....


Nee, daarvoor ook al geprobeerd maar lukte ook niet...


Heb het antwoord al: Vanaf 07-01-2014 kan ik opzeggen zodat het abonnement eindigd op 01-02-2014...
Badge +8
Me contractperiode loopt tot 07-01-2014.
1 maand voor einde contractperiode kan ik opzeggen, vandaag is 08-12-2013.
WAAROM KAN IK DAN NIET OPZEGGEN?!


Hoi DarrylB,

Als je je nummer meeneemt naar een andere provider, zeg je het beste niet zelf op. Dan kun je bij je aanvraag nummerbehoud elke datum na 7-1-2014 kiezen om over te gaan. Als je aanvraag nummerbehoud dan goed is gekeurd, is daarmee je abonnement ook opgezegd.
Als je zelf opzegt via Mijn Simyo, kan dat alleen per eerste van de maand. Omdat jouw contract tot 7-1-2014 loopt, lukt het in december nog niet (dat zou dan voor 1-1 zijn namelijk). De uitleg die je hebt gekregen, dat het vanaf 7-1-2014 kan, klopt dus.

Groetjes,
Charlene
Badge
Dit is helemaal mooi!
Vandaag is het 07-01-2013 dus kan ik me abonnement opzeggen. Ik ga naar de site van Simyo en log in met m'n gegevens.
Ga naar 'abonnement opzeggen' en wat krijg ik te zien? Is die knop weggehaald waarmee ik me abonnement mee kan opzeggen(?!).
Ik bel naar Simyo, krijg ik een of ander pikkie aan de lijn die zegt dat dat aan me browser ligt en ik google chrome moet nemen.
Ik zeg vriend dit is google chrome! Hij vond me 'taalgebruik' niet kunnen en hing even later de telefoon op. Okay, ik probeer het dus met Internet Explorer, maar dat lukt ook niet. Een jaar heb ik aan deze oplichters vastgezeten en heeft me elke maand E3,- gekost en nu laten ze me niet eens gaan!
Ze zijn ook alleen maar te bereiken via internet of telefoon, lekker veilig...
Ik wacht het wel af, laat vanaf nu elke maand me E3,- storneren en dan zal er wel gelijk E40,- bijkomen voor die louche incasso-bureau van ze.
Maar dan gaan we het lekker voor de rechter laten komen...
GROETEN, Darryl
Badge +8
Dit is helemaal mooi!
Vandaag is het 07-01-2013 dus kan ik me abonnement opzeggen. Ik ga naar de site van Simyo en log in met m'n gegevens.
Ga naar 'abonnement opzeggen' en wat krijg ik te zien? Is die knop weggehaald waarmee ik me abonnement mee kan opzeggen(?!).
Ik bel naar Simyo, krijg ik een of ander pikkie aan de lijn die zegt dat dat aan me browser ligt en ik google chrome moet nemen.
Ik zeg vriend dit is google chrome! Hij vond me 'taalgebruik' niet kunnen en hing even later de telefoon op. Okay, ik probeer het dus met Internet Explorer, maar dat lukt ook niet. Een jaar heb ik aan deze oplichters vastgezeten en heeft me elke maand E3,- gekost en nu laten ze me niet eens gaan!
Ze zijn ook alleen maar te bereiken via internet of telefoon, lekker veilig...
Ik wacht het wel af, laat vanaf nu elke maand me E3,- storneren en dan zal er wel gelijk E40,- bijkomen voor die louche incasso-bureau van ze.
Maar dan gaan we het lekker voor de rechter laten komen...
GROETEN, Darryl


Hoi DarrylB,

Die knop hoort er gewoon te staan. Die hebben we niet weg gehaald. Heb je misschien pop-ups geblokkeerd? Om je te helpen is het het beste als je precies de stappen omschrijft, en waar het niet meer gaat. Dan kunnen we achterhalen wat er aan de hand is, en het oplossen.
We willen je graag helpen om het in orde te maken, maar ik kan me wel een beetje voorstellen dat als je je zo hebt uitgedrukt als in dit berichtje, dat de medewerker die je sprak aan de telefoon dat niet echt respectvol vond. Natuurlijk zitten we hier om jou van dienst te zijn, maar we zijn wel gewoon mensen. En ik herken mezelf of mijn collega's niet in de termen die je nu gebruikt. We zouden het gesprek graag terug luisteren, zodat we deze medewerker kunnen uitleggen dat het dan niet de bedoeling is om de verbinding te verbreken. Daarom hoor ik graag van je op welke datum en hoe laat precies, vanaf welk nummer je hebt gebeld. Dat kun je me het beste in een privébericht sturen.

Ik hoop dat je ons gewoon de kans geeft om dit op te lossen en op een normale manier af te sluiten.
Het zal echt niet nodig zijn om er een strijd van te maken. Natuurlijk vinden we het jammer dat je gaat, maar er is geen opzettelijke tegenwerking van onze kant, dat verzeker ik je.

Groetjes, Charlene

Reageer