.

Beantwoord

Wanneer eindigt mijn contract en wat zijn mijn opties daarna?

  • 30 July 2014
  • 1 reactie
  • 766 Bekeken

Badge
Hoi,

Volgens mij zit mijn 1-jarig abonnement bij Simyo er bijna op. Ik wil op zich wel verlengen. Hoe moet ik een nieuw 1-jarig abonnement afsluiten? En zijn er nog voordelen voor mij, omdat ik al klant ben?
Stel dat ik me nog bedenk of een goedkopere aanbieder vind, wanneer moet ik dan uiterlijk opzeggen en hoe?

Bedankt,
Anne-Marie
icon

Beste antwoord door Dries 31 July 2014, 10:40

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +6
Hoi dhfluit,

Welkom op het forum :)

Ik heb even naar je aansluiting gekeken en zie dat je contract loopt tot 01-10-2014. Na deze datum wordt je abonnement maandelijks stilzwijgend verlengd onder dezelfde voorwaarden. Je bent na deze datum vrij om over te stappen of om op te zeggen. Je kan op Mijn Simyo aangeven dat je je contract met nóg een jaar wil verlengen, maar dat heeft voor jou niet echt voordelen. Je betaalt na een jaar namelijk nog steeds voor het 'jaartarief' en je kunt dus ook maandelijks je bundels omhoog of omlaag aanpassen voor dezelfde voorwaarden als het jaarcontract :)

Als je wil overstappen of opzeggen kun je dat maximaal 2 maanden vóór je einde contractdatum doorgeven. Je zou dus vanaf 02-08-2014 een bestelling en aanvraag kunnen doen bij een andere provider of op Mijn Simyo inloggen om je abonnement op te zeggen.

Heb ik je vragen zo goed beantwoord?

Reageer