Afgelopen maand hebben we in plaats van 7-15 euro echter 50 euro moeten aftikken zonder dat we een sms-bericht hebben gekregen van SIMYO over de overschrijding van de bundel
Echter waar blijk je nu een notificatie van te krijgen, dit lees ik op de site onder het i-tje:
"Notificaties van verbruik krijg je als je bijvoorbeeld veel langer dan normaal niet hebt gebeld. We nemen dan contact met je op om te vragen of je we je ergens mee kunnen helpen."
Wat een onzin!!! Je wordt dus wel gebeld als je "bijvoorbeeld" geen verbruik hebt, maar niet als je wel cq te veel verbruik hebt.
SMS is/was toch de core business? Lijkt me dat het een fluitje van een cent moet zijn voor deze KPN-dochter om ons een SMS te versturen als we een maand wegens omstandigheden veel bellen.
Op deze manier raak je dus klanten kwijt die nooit meer terugkomen. Jammer, want de prijs en de kwaliteit leken zo goed te zijn.
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie