.

Beantwoord

Waarom wordt mijn nummer niet vrijgegeven aan mijn nieuwe provider?

  • 10 August 2015
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Badge
Ik wil graag overstappen naar een andere provider, en daarbij mijn nummer behouden.
Nu krijg ik alleen steeds smsjes dat mijn nummerbehoud niet gelukt is, waarschijnlijk is de oorzaak hiervan dat simyo mijn nummer niet vrijgeeft. Ik heb gebeld met simyo, begin juli al, toen werd gezegd dat mijn abonnement 17 juli afgelopen was en dat ik daarna mijn nummer kon meenemen naar mijn nieuwe provider. Het is nu al 3, bijna 4, weken verder en nog steeds is mijn nummer niet omgezet. Ik snap niet waarom simyo mijn nummer niet vrijgeeft.

Groet, Marissa
icon

Beste antwoord door Ali 11 August 2015, 15:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Marissavdveer,

Goed dat je hier je vraag stelt.

Ik zie dat je een tijdje bezig bent geweest met het aanvragen van nummerbehoud. Je aanvragen konden niet worden gekeurd omdat de opgegeven simkaartnummer niet correct was. Alleen als de gegevens correct zijn kan de aanvraag worden goedgekeurd.

Sinds juni maak je gebruik van een nieuwe simkaart. Gisteren hebben wij een nieuwe verzoek ontvangen van je nieuwe provider. Deze keer met het juiste simkaartnummer 🙂 Het verzoek is goedgekeurd en je nummer zal zo snel mogelijk worden vrijgegeven.


Heb je al bericht gekregen van je nieuwe provider?
Badge
Ja heb vanmiddag eindelijk bericht gekregen! Bedankt 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Dat is goed om te lezen Marissa! Fijn dat het nu allemaal in gang gezet is. Uiteraard vind ik het jammer om je te zien gaan als klant van Simyo. Wie weet komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen. Je bent natuurlijk altijd welkom bij Simyo 🙂 Alvast veel plezier met jouw nieuwe abonnement. Mocht je mijn hulp nog nodig hebben, geeft dan even een seintje.

Groetjes,
Angela

Reageer