.

Beantwoord

Waarom moet ik meer Abonnementskosten betalen dat in mijn contract staat?

  • 28 December 2014
  • 1 reactie
  • 232 Bekeken

Goedemiddag,


Ik heb een abonnement bij jullie afgesloten.
In mijn contract staat dat ik elke maand € 15,50 zou gaan betalen voor 12 maanden lang,
maar nu staat er op 'Mijn Simyo' dat mijn abonnement €16 bedraagd. 

Graag zou ik dit opgelost hebben en gewoon € 15,50 gaan betalen.
Zouden jullie mij hierbij kunnen helpen?


Groeten,

Joyce Boutisma
icon

Beste antwoord door Tiury 29 December 2014, 16:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi joyceboutisma, welkom bij Simyo! :D

Wat jammer dat de bundelprijzen voor verwarring zorgt. Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie dat je de bestelling via Belsimpel hebt gedaan. Als je een bestelling via Belsimpel doet, krijg je inderdaad korting op je abonnementskosten. Die korting krijg je alleen niet van Simyo, maar van Belsimpel 🙂.

Zij werken met een 'cash-back' actie. Dit betekent dat je in één keer het verschil in abonnementskosten terug krijgt. Heb je dit nog niet gekregen of heb je hier verdere vragen over, neem dan contact op met Belsimpel 🙂.

Is verder alles naar wens? 🙂

Reageer