.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen waarschuwing over mijn belbundel?

  • 15 March 2016
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

Ik ben net overgestapt van telfort naar Simyo.

BIj Telfort is het gebruikelijk dat je een sms krijgt zodra je over een internetbundel of bel/sms bundel zit. Waarom kan dit niet bij Simyo want dit lijkt me niet een high-tech systeem wat speciaal ontworpen moet worden?

Daarbij komt dat ik 9 van de 10 keer geen verbinding kan maken met de simyo app op mijn windows phone door inlog problemen en porblemen met de server.

Ik vind het maar een zootje ongeregeld. Moet voor 2 maanden nu 90 euro betalen. Ik vind dit echt niet kunnen. Waarom laat Simyo haar klanten niks weten als ze meer dan zoveel euro over het beltegoed zitten?
icon

Beste antwoord door Angela 16 March 2016, 11:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ook bij Simyo hoor je een netwerk bericht te krijgen wat betreft het data verbruik bij 80 en 100%. Krijg je dit niet dan is dit een fout vanuit Simyo en zullen zij dit voor je oplossen.

Bij bel/sms bundels zijn deze berichten er niet.
Dat heb ik gemerkt met een factuur van 40 euro als je een abbo hebt van 15 euro. Moet zeggen dat dit redelijk vreemd is, omdat dat bij Telfort wel kan
Ik heb even gekeken bij Telfort op de site. Daar krijg je net als bij Simyo een bericht bij 80 en 100% verbruik voor je databundel.

Bij Telfort kun je dit ook activeren voor je bel/sms bundel. Het staat niet standaard aan. Simyo biedt deze optie niet en ik zeg het vaker, als men zich beter had verdiept in hetgeen word aangeboden was het al bekend geweest. Ik zeg dit omdat ik het jammer vind maar me er ook over verbaas hoe weinig mensen dit doen. Het scheelt in mijn ogen echt een hoop teleurstellingen en ergernissen.

En dat je het vreemd vind dat het bij Telfort wel kan is natuurlijk best mogelijk. Het ene bedrijf is het andere niet. Anders blijft er weinig te kiezen als alle bedrijven hetzelfde aanbieden.

Dus mijn welgemeende en goed bedoelde advies is dan ook altijd om je goed te verdiepen in hetgeen aangeboden word.

PS. wat voor Windows telefoon heb je? Ik heb er ook één en daar werkt de app wel op.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bartjuhhe,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend om te zien dat je hogere facturen hebt ontvangen dan dat je had verwacht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan geschrokken bent.

Raytje heeft je al van veel informatie voorzien (waarvoor dank!). Wat hij heeft aangegeven klopt helemaal. We sturen je een sms'je op 80% en 100% van je internetbundel. Voor je belbundel sturen we je geen waarschuwing. Het kan heel goed dat Telfort dit wel aanbiedt. Dit betekent helaas niet direct dat wij deze optie ook hebben. Ik kan je hier niet aan helpen.

Gelukkig kun je jouw belverbruik in de gaten houden via onze website. Hier houden we jou op de hoogte van het aantal belminuten dat je het gebruikt en het aantal wat je nog over hebt. Het kan kloppen dat de app niet altijd volledig stabiel werkt op jouw telefoon. Dit komt omdat de app een windows phone niet ondersteund. Natuurlijk kun je via je browser wel goed inloggen.

Heb je hier verder nog vragen over? Laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Angela

Reageer