.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen melding bij het verbruiken van de belbundel?

  • 28 August 2016
  • 7 reacties
  • 164 Bekeken

Beste,
Ik ben reeds ruim voor de nieuwe maand Door mijn belbundel heen. Graag had ik daar een melding van willen hebben. Zit nu al 25 euro boven mijn bundel.
Tevens baal ik dat je tussentijds geen nieuwe bij kan kopen. Kan dus eigenlijk meer dan een week alleen bellen tegen erg hoog tarief.
Not happy
icon

Beste antwoord door Ilias 29 August 2016, 16:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Misschien kun je overwegen je belbundel te verhogen? Als je dat nu nog doet gaat deze m.i.v. de eerste van de volgende maand in.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi svanwes,

Welkom op 't Simyo Forum!

Enorm vervelend dat je buiten de bundel belt! Ik snap dat het vervelend is.

Wij versturen geen notificatie bij het opraken van de belbundel. Dit doen we enkel bij het opraken van de internetbundel. Dit de internetbundel vaak onbewust op kan raken, omdat applicaties MB's kunnen verbruiken zonder dat de gebruiker ervan op de hoogte is. Bij het bellen gaan we ervan uit dat er bewust wordt gebeld en dat men ook bewust is van het aantal minuten dat er gebeld wordt. Dit kan tevens te zien zijn op Mijn Simyo, waardoor je niet over de belbundel heen hoeft te komen.

Ik raad je inderdaad aan, net zoals RicoK, om je belbundel te verhogen.

Groetjes,
Ilias
Dank voor je reactie!
Reputatie 5
Badge +9
Graag gedaan namens mijn collega Ilias.

Groetjes,
Caspar
Fijn, ben je bezig met druk poetsen in huis enzo , mijn dochter van 4 even op mijn mobiel....Van 12 uur tot ongeveer 2 uur. Krijg mijn mobiel terug met opeens melding dat mijn abonnement is geblokkeerd ivm kosten buiten bundel.
Nu rekening van 180 Euro.
Wow, pijnlijk! Zou anno 2016 niet meer nodig hoeven zijn. ..
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Naas42,

Mijn excuses voor de late reactie. Jouw bericht is helaas niet op de juiste manier bij ons binnengekomen.

Wat onwijs vervelend dat je ongemerkt buitenbundelkosten hebt gemaakt. Met de huidige internetsnelheden kunnen je MB's er snel doorheen gaan. Gelukkig heb je ook contact gezocht met mijn collega van de klantenservice en gezien de omstandigheden heeft zij jou een coulance aangeboden. Dit houdt in dat de kosten buiten de bundel worden verrekend tegen extra internetbundels.

Ben je tevreden met deze oplossing?

@Svanwes Bedankt voor je feedback. Zoals mijn collega eerder al aangaf, sturen wij real-time waarschuwingsberichten op het moment dat je internetbundel voor 80% en 100% is opgebruikt. Daarna kun je er zelf voor kiezen te stoppen met internetten of MB's bij te kopen. Als je hier nog vragen over hebt, dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Sean

Reageer