.

Beantwoord

Waarom krijg ik een verlengaanbod per e-mail, terwijl ik mijn bundels al heb gewijzigd deze maand?

  • 11 October 2016
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Badge
Wat heeft het voor zin na aanpassen vd bundel een aanbieding (Verleng nu met extra voordeel) te mailen, welke niet geselecteerd kan worden OMDAT de bundel net is aangepast? Miz misleidend en reden contract niet te verlengen.
icon

Beste antwoord door Ilias 12 October 2016, 11:59

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Sacha_DNA,

Welkom terug op 't Simyo Forum!

Wat jammer dat je de e-mail als misleidend beschouwd. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling.

De e-mail hebben wij verstuurd als een herinnering voor klanten dat ze kunnen verlengen tegen voordelige tarieven. We hebben inderdaad niet vermeld in de e-mail dat je dat deze maand kan doen mits je niet je bundels hebt gewijzigd. Als je je bundels wel hebt gewijzigd deze maand, dan kun je verlengen in de volgende maand. Het aanbod blijft dus bestaan! Gelukkig.

Wel goed dat je ons hierop hebt geattendeerd, zodat we ermee aan de slag kunnen. Ik snap dat het als vervelend wordt ervaren als je denkt te kunnen verlengen, maar ineens ziet dat het niet kan. Ik zal je feedback doorgeven aan de afdeling die hierover gaat.

Omdat je helaas niet kon verlengen, maar wel dacht dat het kon, wil ik je graag tegemoet komen met gratis 1000 MB voor de rest van de maand. Je kunt er ook voor kiezen om deze te activeren per 1 november. Dan heb je alvast in november 1000 MB gratis! Het activeren van de gratis 1000 MB kan via Mijn Simyo. Dit zul je meteen zien op 'Mijn Overzicht'.

Heb je nog vragen?

Groetjes,
Ilias
Badge
Hoi Ilias,
Prima tegemoetkoming waar ik graag op inga. Ook blijf ik me verbazen over de werking van de systemen; 't werkt perfect. Ook het geboden verlengvoordeel staat me zeker aan en zal dat m.i.v. volgende maand activeren.
Groetjes,
Sacha_DNA
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sacha_Dna,

Bedankt voor het compliment. Fijn dat het op deze manier naar tevredenheid is opgelost!

Gezellig dat je nog een jaartje bij ons blijft 😃 Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean

Reageer