.

Beantwoord

Waarom krijg ik een nieuw contract als ik verleng?

  • 18 March 2017
  • 1 reactie
  • 105 Bekeken

Waarom een nieuw contract van een jaar terwijl ik al 2 jaar klant ben?
Nu als ik goedkoper wil betalen weer 1 jaar aan een contract zit
icon

Beste antwoord door Asma 19 March 2017, 18:32

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Mirber,

Welkom op het Forum!


Ik vind het vervelend dat er onduidelijkheid is over het verlengen van je abonnement.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je een jaarcontract bij ons hebt gehad. Je contract is inmiddels verlopen. Het is mogelijk om je abonnement met nog één jaar te verlengen. Je krijgt dan een nieuw contract van ons, waarin staat dat je een contract van ons hebt van één jaar. Je krijgt een nieuw contract van ons, omdat je een nieuw overeenkomst hebt afgesloten. In je contract kun je niet zien hoe lang je klant van ons bent, maar alleen welk contract je bent aangegaan voor een jaar. Als je contract is verlopen, dan wordt 'ie omgezet naar één die maandelijks opzegbaar is. Je blijft wel gebruik maken van onze extra voordelige tarieven. :D

Op dit moment maak je gebruik van onze oude bundels. Sinds deze week hebben we nieuwe bundels die veel voordeliger zijn in jouw geval. Als jij je abonnement met nog een jaar verlengt, dan wordt dit éxtra voordelig. Om deze reden heb ik je zojuist een verlengaanbod toegestuurd per e-mail. Je betaalt dan slechts € 24,- voor Onbeperkt bellen, 4000 MB plus je krijgt gratis 4G. Klik voor meer informatie over dit verlengaanbod op de link in de mail die ik heb gestuurd. Houd er rekening mee dat de link maar 24 uur geldig is. Wees erop gerust dat je dit aanbod ook kunt vinden op Mijn Simyo onder het tabblad 'Overzicht'. :)

Als je hier vragen over hebt, laat mij dit dan gerust weten.

Groetjes,
Asma

Reageer