.

Beantwoord

Waarom krijg ik een misleidende e-mail?

  • 26 January 2017
  • 1 reactie
  • 161 Bekeken

Deze email is misleidend.

Ik heb helemaal niks toegezegd en jullie doen dit in jullie mail voorkomen. Ik ben hier niet van gediend.

Verander jullie teksten naar fatsoenlijke teksten waarbij jullie de klant niet zo pushen.

Valt bij mij in het verkeerde keelgat, en wil bij deze aangeven niet meer bij jullie te blijven.

Anoniem2



Zojuist heb je via onze telefonische klantenservice je persoonlijke verlengaanbod gekregen. Nogmaals: leuk dat je nog een jaartje Simyo beller wil blijven.

Om je verlengaanbod te bekijken en te bevestigen, klik je op deze link (Let op: de link is 24 uur geldig).

Na je bevestiging krijg je een e-mail met het nieuwe contract. Begin volgende maand gaan je nieuwe bundels in. Veel plezier in je komende jaar als Simyo beller.

Met vriendelijke groet,

Het Simyo Team
icon

Beste antwoord door Caspar 27 January 2017, 14:03

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Anoniem2,

Wat vervelend dat je een misleidende e-mail hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

De e-mail die je hebt gekregen is geen bevestiging van een verlenging, maar het betreft een aanbod voor een verlenging. Hier hoef je natuurlijk niet op in te gaan, maar de klantenservice medewerker zag dat je voordeliger uit kon zijn, en stuurde je pro-actief een verlengingsaanbod. Had je de e-mail liever niet gehad, of vind je de tekst in de e-mail misleidend? Kun je in dat geval ook aangeven wat je precies misleidend vindt? Alle feedback is natuurlijk welkom!

Het aanbod in de e-mail is dus geheel vrijblijvend. Ben je nu wat meer gerust gesteld?

Groetjes,
Caspar

Reageer