.

Beantwoord

Waarom klopt de mail over bundelwijziging niet?

  • 1 October 2015
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Ik heb vandaag een mail gekregen dat mijn bundel is gewijzigd. Ik heb inderdaad mijn bundel van 100 minuten naar 200 minuten gewijzigd en mijn MB's zijn hetzelfde gebleven namelijk 500. Maar in de mail staat: Voor je abonnement met telefoonnummer 06....... heb je de Internetbundel 500 beëindigd.
Je Internetbundel 500 wordt per 30-09-2015 stopgezet. Als ik inlog op mijn simyo staat de bundel van 500 er wel nog gewoon.. Wat klopt er? Voordat ik dadelijk een hoge rekening krijg.
icon

Beste antwoord door Ernst 2 October 2015, 09:32

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi charlottehuiskamp, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik je topic even verplaatst naar het Subforum Abonnementen.

Wat je omschrijft klinkt heel erg onlogisch en als ik het zo nakijk, lijkt dat inderdaad het geval te zijn.
Maar er is wél een verklaring gelukkig ;)
Je hebt je belbundel aangepast en deze is hierdoor in een ander 'prijsplan' komen te vallen.
Omdat je belbundel de 'hoofdbundel' is in een abonnement, is je internetbundel meeverhuisd naar het andere prijsplan, jij hebt 'm alleen niet gewijzigd en daarom is die prijs hetzelfde.

Voor ons is 'ie wel veranderd en nu komt het: omdát je internetbundel voor ons wel veranderd is heb je een mail gekregen dat 'ie is gestopt per 30-09. Maar je hebt óók een mail gekregen dat je internetbundel 500 is begonnen per 01-10.

Ingewikkeld verhaal, dat snap ik. Heb ik het duidelijk uitgelegd voor je?
Bedankt voor je snelle reactie. Ik snap het helemaal! Groetjes
Reputatie 4
Badge +10
Hoi charlottehuiskamp,

Top om te horen, graag gedaan 🙂 Mocht je nog vragen en/ of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden op het forum 🙂

Reageer