.

Beantwoord

Waarom kloppen mijn belminuten niet?

  • 17 July 2014
  • 4 reacties
  • 335 Bekeken

Ik heb sinds 9 juli een abonnement bij Simyo.

Op dezelfde dag dat mijn abonnement inging heb ik de My Simyo app gedownload, waarbij Ă©Ă©n van de opties is dat je kan zien hoeveel van je tegoed je nog over hebt.
Nu staat er 44 van de 74 min/sms en 455 van de 500 MB, maar ik heb een abonnement van 100 min/sms, dus hoe komt het dat daar 74 staat?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 17 July 2014, 14:40

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Abonnementen lopen van de eerst tot de laatste dag van de maand. Omdat je abonnement op de 9de pas in ging kon je 8 dagen géén gebruik maken van je abonnement. Die dagen betaal je niet en krijg je ook niet qua minuten.
Als je 8 dagen van je 100 minuten aftrekt, dan krijg je:
(31-8)/31*100 = 74 minuten/SMS

Lees ook eens dit topic door.
Dat was ook het eerste wat ik dacht ;)
Maar waarom dan wel 500 MB?
Reputatie 7
Badge +9
De eerste maand krijg je 100% van je maandrantsoen aan data. Dat was vroeger niet zo, maar het schijnt een permanente bug in het systeem te zijn waar Simyo niets aan doet (of kan doen). Profiteer ervan zou ik zeggen!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Secretaresse, welkom op het Simyo forum :)

Ik kan eigenlijk ook niets meer doen dan je welkom heten, aangezien Groentjuh en Scotsman je al zo goed geholpen hebben 😃

Reageer