.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn abonnement niet verlengen?

  • 23 January 2016
  • 3 reacties
  • 136 Bekeken

Ik heb nu bijna 2 jaar een abonnement, deze loopt 28 januari 2016 af. Ik wil deze graag verlengen, maar ik zie geen optie om dit te doen. Bij Bundels aanpassen staat wel 'Nog een jaar' en na het bevestigen staat wel dat de bundel vanaf 1 februari in gaat, maar mijn einddatum van mijn abonnement blijft op 28 januari staan.

Moet ik nog iets anders doen om mijn abonnement te verlengen of duurt het even met verwerken?
icon

Beste antwoord door Estelle 24 January 2016, 13:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik het geval dat het "nog een jaar" niet is aangekomen, dan blijft je abonnement toch nog doorlopen. Op 28 januari trekt Simyo de stekker er echt niet gelijk uit hoor!

Ik verwacht dat een moderator even gaat kijken alles goed staat. Van die moderator hoor maandag of dinsdag meer.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Steven1995,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je je abonnement met nog een jaar wilt verlengen. Ik zie dat dit deels gelukt is. Je hebt namelijk de gratis MB's er vanaf de volgende maand bij. Toch zie ik geen contract terug. Hier ga ik morgen voor je achteraan.

Kun je mijn reactie even afwachten?

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor je hulp, Groentjuh!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Steven1995,

Bedankt voor je geduld!

Ik heb het even nagevraagd. Omdat je al in een verlenging zat, krijg je geen nieuwe einddatum meer. De extra MB's heb je wel gekregen.

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Estelle

Reageer