.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn abonnement niet opzeggen via de website?


Hallo,

Ik probeer al een paar dagen mijn abonnement op te zeggen. Jullie complete site werkt perfect. Maar als ik op het knopje van 'abonnement opzeggen' klik krijg ik een error code. Kunnen jullie dit verklaren of is dit een slim trucje om jullie klanten te behouden?

Groeten,

Sjoerd
icon

Beste antwoord door Angela 7 March 2016, 14:52

Bekijk originele reactie

10 reacties

ik -en veel anderen- heb precies hetzelfde de rest van de website werkt precies zoals het moet behalve het abonnement opzeggen gedeelte

emma
Reputatie 7
Badge +9
sjoerdhul, als dat laatste waar was, dan had die knop daar helemaal niet gezeten! ;)

Het probleem is bekend bij Simyo, en er wordt aan een oplossing gewerkt.
duurt wel lang dan die oplossing!
Abonnementen opzeggen is inderdaad de enige pagina die de hele middag al niet werkt. kennelijk nu al een paar dagen het probleem. Merkwaardig van Simyo en wel heel erg toevallig. Slechte zaak.
Overigens, hoe weet Scotsman dat het probleem bij Simyo bekend is en dat er aan wordt gewerkt? Op de website zelf maakt Simyo daarvan helemaal geen melding. Was wel netjes geweest, op z'n minst.
kijkt er overigens iemand van Simyo mee op dit forum, zodat ze een antwoord geven? Of is dat alleen tijdens kantooruren? Goeie tekst: "Simyo werkt alleen tijdens kantooruren"
Reputatie 7
Badge +9
Overigens, hoe weet Scotsman dat het probleem bij Simyo bekend is en dat er aan wordt gewerkt? Op de website zelf maakt Simyo daarvan helemaal geen melding. Was wel netjes geweest, op z'n minst.

In
https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/online-mijn-abonnement-niet-opzeggen-nu-32722
zegt moderator Angela:

"Het klinkt even heel apart, maar het klopt. Je kunt op dit moment even niet opzeggen! Helaas is er een probleem op Mijn Simyo waardoor onder andere deze wijziging niet mogelijk is. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. We willen misschien niet dat je gaat, maar je moet die mogelijkheid uiteraard wel gewoon hebben"
Reputatie 7
Badge +9
kijkt er overigens iemand van Simyo mee op dit forum, zodat ze een antwoord geven? Of is dat alleen tijdens kantooruren? Goeie tekst: "Simyo werkt alleen tijdens kantooruren"

Soms is er iemand van Simyo die tijdens het weekend het forum in de gaten houdt, maar in principe wordt er alleen gereageerd maandag t/m vrijdag.
Je krijgt normaal gesproken op werkdagen een reactie van mods binnen 24 uur.

@All (except the Scottish........Scotsman.)
Gaan jullie het zolang volhouden?:)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Voor degene die voor het eerst reageren op het forum, van harte welkom!

Dat er even wat onduidelijkheid is over de opzegpagina kan ik begrijpen. Natuurlijk zien we liever geen klanten gaan, maar dit is niet de manier waarop we jullie bij ons willen houden. Geen zorgen! Dit zou natuurlijk gemeen zijn en volgens mij wettelijk niet helemaal toegestaan ;)

Zoals Scotsman heel goed heeft aangegeven, was er een probleem met deze pagina. Gelukkig hebben wij vanochtend te horen gekregen dat dit probleem opgelost is 🙂 Jullie kunnen allemaal opzeggen (nee, grapje, niet doen ;)) Ik zie jullie liever niet gaan.

Als jullie hier nog vragen over hebben, dan lees ik het graag.

@Braba, Scotsman is 1 van onze forum experts en helpt ons regelmatig een handje door klantvragen te beantwoorden. Hij is goed op de hoogte van wat er speelt door veel van onze antwoorden te lezen en tegen te komen op het forum. Hierdoor kon hij jou al voorzien van dit antwoord. Meest van de tijd laten wij ons gezicht in het weekend ook even zien. Echter zijn we dan niet de volledige dag aanwezig en zijn we helaas niet in de mogelijkheid om alle vragen te beantwoorden. Heel officieel gezien, zijn we zelfs dicht in het weekend. Laat je het weten als je nog vragen hebt.

@Scotsman & Friesian, heel erg bedankt voor jullie hulp en uitleg in dit topic :)

Groetjes,
Angela

Reageer