.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn abonnement niet opzeggen?

  • 27 July 2016
  • 3 reacties
  • 130 Bekeken

Badge
Hi Simyo,

In verband met studie in België wil ik mijn abonnement opzeggen. Deze pagina is helaas momenteel niet bereikbaar. Wat kan ik doen?
Ik ben verder tevreden over Simyo en wil mijn Nederlandse telefoonnummer behouden, maar wil graag een abonnement waarbij internet/sms/bellen vanuit België ook in de bundel zit, is dit al mogelijk bij jullie?

Groetjes, Rianne
icon

Beste antwoord door RicoK 27 July 2016, 13:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Hallo,

Wat je kunt proberen is even al je cookies en internetgeschiedenis verwijderen. Grote kans dat dit het euvel al oplost.

Omdat de Simyo pagina het het beste schijnt te doen bij gebruik van de Chrome browser zou je ook kunnen proberen deze te gebruiken.

Wat betreft je vraag aangaande gebruik van je Simyo aansluiting in België, deze kosten worden (nog) achteraf in rekening gebracht. Vanaf volgend jaar, 2017, worden deze kosten wel met je bundel(s) verrekend.
Badge
Bedankt voor je reactie, helaas hetzelfde beeld:
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rianzel,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te zien dat je jouw contract op wilt zeggen. De reden is echter goed te begrijpen!

Zoals RicoK aangeeft, is het op dit moment nog niet mogelijk om jouw bundels binnen de EU te gebruiken. Medio 2017 zal dit mogelijk gemaakt worden. Wat hiervan precies de voorwaarden zijn etc, is nog niet bekend.

Op dit moment hebben wij helaas een issue met de opzegpagina. Ik kan me voorstellen dat dit niet zo handig is. We vinden het zelf ook nogal lastig! We zijn aan het onderzoeken wat er aan de hand is zodat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen. Ik raad je aan om het morgen nog eens te proberen. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@Ricok, bedankt voor je duidelijke antwoord.

Groetjes,
Angela

Reageer