.

Beantwoord

Waarom kan ik geen gebruik maken van mijn abonnement

  • 22 November 2013
  • 2 reacties
  • 455 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb nu al 3 maanden een simyo abbo, maar ik kan niet bellen, ik kan niet smsen, ik kan helemaal niks en ik krijg elke keer maar een factuur binnen.
ik wil ze best betalen maar het is erg zonde als ik facturen ontvang en niks met die simkaart kan doen. wat moet ik doen om te kunnen bellen en smsen?
icon

Beste antwoord door Natascha 25 November 2013, 15:54

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je telefoon eens aanzetten?

Sorry hoor, maar je gaat toch niet 3 maanden niets doen en dan nu pas een topic openen?
Maar oke! heb je wel een netwerk geselecteerd, zo niet kan je die handmatig zoeken?
Zit je simkaart in het juiste slotje?
Kun je wel gebeld worden?
Badge +6
Ik heb nu al 3 maanden een simyo abbo, maar ik kan niet bellen, ik kan niet smsen, ik kan helemaal niks en ik krijg elke keer maar een factuur binnen.
ik wil ze best betalen maar het is erg zonde als ik facturen ontvang en niks met die simkaart kan doen. wat moet ik doen om te kunnen bellen en smsen?


Hoi NKJ,

Welkom op het forum!
Ik zie dat je aansluiting is geblokkeerd wegen openstaande rekening dat is de reden dat je nu al enige tijd geen gebruik kan maken van je aansluiting. Je aansluiting zal worden gedeblokkeerd op het moment dat de betaling is gedaan.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer