.

Beantwoord

Waarom kan ik de Samsung Galaxy S4 mini wel krijgen bij een nieuw abonnement...?

  • 27 September 2014
  • 1 reactie
  • 267 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben al meer dan 1,5 jaar trouwe klant bij Simyo, daarvoor ook al een paar jaar.
Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe smartphone, de S4 mini van Samsung.
\Maar ik wil wel mijn Simyo abonnement (+nummer) behouden, want ik ben hier tevreden mee.

Op verschillende sites (GSMwijzer.nl en studentenmobiel.nl) zie ik de S4 mini i.c.m. een abonnement van Simyo staan.
Dus ik dacht; Yes! Precies wat ik wil.
Helaas kan dat niet met het oude abonnement, ik moet daarvoor een nieuw simyo abonnement afsluiten en dus ook een nieuw nummer.

Waarom kan dat niet met mijn oude abonnement?
Simyo beloont toch graag haar trouwe klanten? (zoals op de site vermeld wordt)
Ik vind het maar een vreemde zaak...is die S4 mini dan alleen een lokkertje om nieuwe klanten mee binnen te krijgen?

Ik hoor graag het logische verhaal hierachter! :)

Groet!
icon

Beste antwoord door Ernst 29 September 2014, 12:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Mordeo, welkom op ons forum!

Ik heb jouw topic met je vraag verplaatst naar het forumonderdeel Abonnementen. Daar is het makkelijker te vinden voor andere forumbezoekers met eenzelfde vraag.

Wanneer je klant bent bij Simyo, en je bent bereid langer klant te blijven, dan belonen we dat inderdaad graag. Daarom geven we korting als je een jaarcontract afsluit.
De aanbiedingen die websites in combinatie met onze abonnementen verkopen zijn niet via Simyo, maar via die websites.
Wanneer je een contract afsluit bij hen voor een Simyo abonnement in combinatie met een telefoon, sluit je feitelijk 2 contracten af;
1 met Simyo voor een Sim Only abonnement en 1 met die website voor een telefoon.
Simyo heeft verder helemaal niets te maken met de telefoon waar je nog een apart bedrag voor betaalt.

Heb ik het zo duidelijk uit kunnen leggen voor je?

Reageer