Ik ben al meer dan 1,5 jaar trouwe klant bij Simyo, daarvoor ook al een paar jaar.
Momenteel ben ik op zoek naar een nieuwe smartphone, de S4 mini van Samsung.
\Maar ik wil wel mijn Simyo abonnement (+nummer) behouden, want ik ben hier tevreden mee.
Op verschillende sites (GSMwijzer.nl en studentenmobiel.nl) zie ik de S4 mini i.c.m. een abonnement van Simyo staan.
Dus ik dacht; Yes! Precies wat ik wil.
Helaas kan dat niet met het oude abonnement, ik moet daarvoor een nieuw simyo abonnement afsluiten en dus ook een nieuw nummer.
Waarom kan dat niet met mijn oude abonnement?
Simyo beloont toch graag haar trouwe klanten? (zoals op de site vermeld wordt)
Ik vind het maar een vreemde zaak...is die S4 mini dan alleen een lokkertje om nieuwe klanten mee binnen te krijgen?
Ik hoor graag het logische verhaal hierachter! :)
Groet!
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie