.

Beantwoord

Waarom kan ik de einddatum van mijn abonnement niet vinden?

  • 11 January 2016
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

De einddatum van mijn abonnement zou te vinden moeten zijn op Mijn Simyo onder het kopje Instellingen - Abonnement. Onder 'Mijn abonnement' staat aangegeven tot welke datum je abonnement loopt. Dat is niet het geval. Ik kan de einddatum nergens vinden!
icon

Beste antwoord door Estelle 12 January 2016, 10:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi avanloon,

Welkom op het Simyo Forum!

Als je geen einddatum kunt terugvinden, betekent dit dat je een maandabonnement hebt. Deze kun je maandelijks opzeggen. Als je je bundels wijzigt, betaal je het tarief voor een maandabonnement. Deze vind je hier.

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Estelle

Reageer