.

Beantwoord

Waarom kan ik als huidige klant niet mee genieten van de beste deal?

  • 10 October 2022
  • 23 reacties
  • 698 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Simyo heeft weer nieuwe bundel prijzen.

Vroeger als huidige klant kon je die bundels en prijzen dan ook kiezen (ook gewoon vanaf dag 1). Echter nu kan dat niet (loopt mij simyo / de app wat achter met de nieuwe prijzen voor de huidige klanten) of kunnen huidige klanten niet meer profiteren van de nieuwe prijzen?

 

 

icon

Beste antwoord door Amy 10 October 2022, 13:25

Bekijk originele reactie

23 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RobbyTown,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt! Iedereen kan 1 keer per maand de bundel wijzigen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Bundels wijzigen. De gekozen bundel/bundels zullen dan ingaan per de 1e van de volgende maand. Als je in aanmerking wilt komen voor de tarieven die je nu op onze website ziet staan dan kan dat door je aansluiting te verlengen. Je kan verlengen met de nieuwe bundels via Mijn Simyo  > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. Je kan dan kiezen voor een maandelijks opzegbaar contract, een 1 jaar contract of een 2 jaar contract. De prijzen zijn afhankelijk van de looptijd die je kiest. De nieuwe bundels en je contract zal dan ook per de 1e van de volgende maand ingaan. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 3
Badge +2

Aha kijk. De gunstige prijs het kan alleen iets anders dan ik gewend ben. Dank voor het snelle en duidelijk antwoord 👍

Reputatie 7
Badge +7

Jammer dat ik alleen die grotere bundels kan krijgen als ik verleng, maar het is wat het is.

In ieder geval bedankt voor de snelle en duidelijke reactie @Amy.

Reputatie 7
Badge +9

Jammer dat ik alleen die grotere bundels kan krijgen als ik verleng, maar het is wat het is.

Onder bundel aanpassen heb je dezelfde grootte bundels, enkel niet tegen dat actietarief.

Badge

@Amy 

Zoals @RobbyTown als aangaf, was het voorheen zo dat de huidige deals ook geldig waren bij het simpelweg wijzigen van de bundel. Dus zonder te moeten verlengen voor 2 jaar (voor de beste deal). Ik kon deze flexibiliteit voor bestaande trouwe klanten zeer waarderen! Ik zie dan ook graag dat deze optie terugkeert.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Barisko,

Bedankt voor je bericht. Dat klopt inderdaad! Voorheen kon je dit aanpassen via je Mijn Simyo account. Sinds dit jaar is ervoor gekozen om dit niet meer te doen en zijn er de nieuwe regels ingegaan. Ik vermoedt niet dat dit op korte termijn weer aangepast zal worden maar ik zal je tip zeker meenemen! 

Groetjes,
Amy

Reputatie 1
Badge +2

Wat Barisko inderdaad ook zegt. Zonder dat je gedwongen wordt te verlengen toch meedoen met de Simyo aanbiedingen. Dat vond ik echt super. Je voelde je dan een beetje 'speciaal' en wist ik gelijk waarom Simyo al jaren mijn provider was. Echt jammer van dit nieuwe beleid. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @alexnero,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Ook jouw opmerking zal ik meenemen in de volgende meeting 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 7

@Amy Zoals @alexnero aangeeft, het is jammer, erg jammer, dat Simyo deze weg in is geslagen.

De reden(en) om bij Simyo te blijven worden zo ook steeds minder. 

 

De reden dat ik nog bij Simyo zit is dat het goedkoper is met mijn oude bundels, als ik nu zou verlengen ben ik even duur uit dan nu, ik betaal 11 euro voor 6Gb en onbeperkt bel/sms.

Zou ik met 2 jaar verlengen, zelfde prijs, ga ik naar 10Gb ben ik 1 euro duurder uit, maar die 6Gb maak ik al niet op.

Dus ja, zou ik moeten overstappen op iets anders is de keuze weer reuze aan het worden, het onderscheidende dat Simyo de voorkeur gaf is niet meer, jammer dat elke provider een eenheidsworst aan het worden is, enige waar volgens mij Simyo zich nog onderscheid is de veel te hoge "Buiten Bundel” internet kosten, waar je bij de rest gewoon doorgaat op lage snelheid of compleet afgesloten word, en dat is nu juist geen pluspunt.

Hoi @Doornekamp33 - Peter.

Ik ben het helemaal met je eens alleen dit klopt niet.

jammer dat elke provider een eenheidsworst aan het worden is,

 

@Friesian , Daarmee bedoel ik dat de onderscheidingen op mogelijkheden, in dit geval contractvrij meegaan in je abonnement naar nieuwe prijzen, voor zover ik weet was Simyo de enige waar dit kon.

Elk abonnement bij welke provider ook is ongeveer gelijk, buiten de prijs, die wel degelijk verschilt.

Okee, ik dacht meer aan 1 prijs voor de  verschillende bundels, 1 bundel voor MB, bellen, sms. 🙂👍

Of het 1 prijs is of 2/3 prijzen bij elkaar opgeteld maakt niet zoveel uit, onder de laatste streep staat altijd een totaal bedrag.😉

De vrijheid is voor mij het belangrijkste, nog geeneens de laagste prijs, samen met een goed netwerk natuurlijk, en dat is wat er nu steeds minder word, voor alles moet je er weer langer aan vast zitten.

Badge

Ik zie dat nieuwe klanten via de website een Sim Only 20 GB kunnen afsluiten die maandelijks opzegbaar is voor 9 euro per maand. Dit betreft geen Deal met een korting. Toch kan ik, als bestaande klant, deze optie niet selecteren bij het wijzigen van bundel. Als bestaande klant kost de bundel van 20 GB namelijk 11 euro per maand.

Reputatie 7
Badge +9

Ik zie dat nieuwe klanten via de website een Sim Only 20 GB kunnen afsluiten die maandelijks opzegbaar is voor 9 euro per maand. Dit betreft geen Deal met een korting. Toch kan ik, als bestaande klant, deze optie niet selecteren bij het wijzigen van bundel. Als bestaande klant kost de bundel van 20 GB namelijk 11 euro per maand.

Je kunt als bestaande klant overgaan naar de huidige tarieven via een contractverlenging.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Barisko,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je hier vragen over hebt! Zoals @Groentjuh al aangeeft (bedankt!) kan dit door jou aansluiting te verlengen. Dit doe je via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Sim Only verlengen. Hier kan je dan kiezen uit de nieuwe bundels. Je kan kiezen uit maandelijks opzegbaar, 1 jaar contract of een 2 jaar contract. De tarieven zijn afhankelijk van de looptijd die je kiest. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Reputatie 3
Badge +2

Destijds voor 2 jaar weer aangegaan om van de gunstige prijs te kunnen genieten. 10 GB en onbeperkt voor 12 euro.

 

Vandaag zijn de bundels en prijzen weer anders

 

20 GB is komen te vervallen en nu is 10 GB en onbeperkt voor 11 ipv 12 euro. Echter kan ik dat als huidige klant weer niet van meegenieten of volgt dat later nog?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RobbyTown,

Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad nog steeds dat bestaande klanten gebruik kunnen maken van de acties door de aansluiting te verlengen. Verder kan je altijd maandelijks de bundels verhogen of verlagen via Mijn Simyo > Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen.

In jou geval zou je 4 maanden voor het einde van je contract weer kunnen verlengen om in aanmerking te komen voor de acties.

Groetjes,
Amy

Reputatie 3
Badge +2

Dank voor het snelle antwoord. Nog iets meer dan een jaar geduld dus. Ben benieuwd hoe dan de prijzen en bundels erbij zitten 🤗

Reputatie 7
Badge +7

Graag gedaan @RobbyTown 😊!

20 GB is komen te vervallen en nu is 10 GB en onbeperkt voor 11 ipv 12 euro. Echter kan ik dat als huidige klant weer niet van meegenieten of volgt dat later nog?

Hallo @RobbyTown , het lijkt mooier dan het is, je gaat dan voor internet wel €1 per maand minder betalen, maar de belbundel is €1 duurder geworden, dus per saldo géén voordeel in jouw geval.

 

Reputatie 3
Badge +2

20 GB is komen te vervallen en nu is 10 GB en onbeperkt voor 11 ipv 12 euro. Echter kan ik dat als huidige klant weer niet van meegenieten of volgt dat later nog?

Hallo @RobbyTown , het lijkt mooier dan het is, je gaat dan voor internet wel €1 per maand minder betalen, maar de belbundel is €1 duurder geworden, dus per saldo géén voordeel in jouw geval.

 

Nee ik betaal al 7 euro voor onbeperkt. Internet word als ik kon aanpassen een euro goedkoper.

 

Dus als ik kon aanpassen word het voor mij zeker voordeliger. 

 

 

Reageer