.

Beantwoord

Waarom kan ik alleen kiezen voor 'nog een jaar - extra voordelig'?

  • 1 December 2015
  • 3 reacties
  • 101 Bekeken

Ik heb geen einddatum meer en kan mijn abonnement nu maandelijks opzeggen. Wanneer ik mijn internetbundel wil wijzigen naar meer mb's (2000+1000), ben ik dan verplicht om 'nog een jaar extra voordelig' te accepteren? Het lijkt of de knop van 'jaar voordelig' niet aangevinkt kan worden, die is nu grijs.

Is het dus alleen mogelijk om opnieuw een jaarabonnement te nemen? Ik zie dat er al meer topics over zijn, maar het blijft voor mij onduidelijk. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Angela 2 December 2015, 16:48

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ello,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je hier wat meer uitleg over wilt kan ik begrijpen!

Jij hebt jouw contract al eens verlengd met 1 jaar. Dit kan niet nog een keer. Je blijft wel in het tarief zitten van 'nog een jaar' met jouw bundels. Om deze reden kun je ook niet meer kiezen voor de optie 'jaar-voordelig'. Als jij jouw bundels wijzigt, pas je alleen het tarief aan. Jouw bundels worden niet opnieuw voor 1 jaar vastgelegd.

Mocht je twijfelen? Stuur ons dan even een berichtje nadat je het aangepast hebt. Ik zal dan gelijk in het systeem kijken voor je.

Laat je het weten als er nog andere vragen zijn?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Super. Dank je wel, ik heb mijn internetbundel verhoogd! Het zal nu wel kloppen dan.
Leuk dat je beloond wordt voor het lang klant zijn 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ello,

Graag gedaan natuurlijk!

Ik heb het systeem er even op nagekeken, en de wijziging is helemaal goed doorgekomen. Vanaf 1 januari ga je minder betalen en krijg je meer MB's. Goeie deal 😃 Heel goed om te zien dat je hier zo tevreden mee bent.

Maak je niet ongerust, jouw contract is nog steeds maandelijks opzegbaar. Ook dit heb ik nagekeken. Je hebt niet ineens met nog 1 jaar verlengd. Laat je het weten als je nog vragen hebt hierover?

Groetjes,
Angela

Reageer