.

Beantwoord

Waarom is Mijn Simyo Compleet gestopt?

  • 21 March 2020
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Badge

Ik krijg het bericht dat 

Er is iets mis met je adresgegevens voor Simyo Compleet. Het adres waarop je Simyo Sim Only abonnement met telefoonnummer staat geregistreerd, komt niet meer overeen met het adres van de KPN Vast Internet-aansluiting.

Ik heb deze gecontroleerd en beide abonnementen hebben dezelfde, juiste adresgegevens.

Er wordt gezegd dat mijn simyo compleet dubbele bundel wordt gestopt omdat mijn adressen niet overeenkomen, maar dat is dus niet waar.

Graag verneem ik wat ik hieraan kan doen.

Groeten, Alex.

icon

Beste antwoord door Ouael 22 March 2020, 12:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey Alex,

 

Welkom op het Simyo Forum! Ik heb het voor je bekeken en ik zie al wat er mis is gegaan.

Ik zie dat je de mogelijkheid hebt uitgeschakeld voor Simyo en KPN om je adres te verifiëren. Dit heb je uitgeschakeld via Overzicht > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Berichten van Simyo > Persoonlijke data. Deze optie moet aanstaan om elke eerste van de maand te controleren of je nog KPN Internet hebt.

Heb je verder nog vragen? Reageer dan gerust.

 

Groetjes,

Ouael

Badge

Ah, dat wist ik niet, ik zal deze optie weer aanzetten.

Dankjewel!

Reputatie 4
Badge +4

Hey Alex,

 

Heel graag gedaan en succes in deze gekke tijd. Wij staan voor je klaar als je nog vragen hebt.

 

Groetjes,

Ouael

Reageer