.

Beantwoord

Waarom is mijn internetbundel niet gewijzigd?

  • 13 October 2014
  • 1 reactie
  • 174 Bekeken

Badge
Hoi, 

Ik heb eind augustus mijn internetbundel van 1000 naar 1500 verhoogd. Tegelijk heb ik ook 4G uitgezet. Van de 4G wijziging heb ik een bevestiging gehad, echter van de andere internetbundel niet. Ik heb een paar dagen later nogmaals ingelogd om te kijken of het goed ging. Er stond duidelijk dat het per oktober in zou gaan.

Nou zie ik dat hij nog steeds op 1000 mb staat, maar ik kan het nu ook niet aanpassen. Het lijkt erop dat de bundel pas in november in gaat, terwijl ik er qua verbruik rekening mee hield dat het 1500 zou zijn. 

Hoe kan dit? Was er vertraging bij het verwerken o.i.d.? 

Groet, 
Jasper

06********
icon

Beste antwoord door Ernst 14 October 2014, 16:47

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hi davidagain, welkom op ons forum :)

Ik heb dit topic met je vraag in het subforum Abonnementen gezet. Zo kunnen andere forumbezoekers met dezelfde vraag makkelijker hun antwoord vinden.

In jouw gegevens zie ik dat je op 29 september je internetbundel hebt gewijzigd naar 1500 MB.
We adviseren juist om bundelwijzigingen uiterlijk de 25e van de maand te doen, anders worden die wijzigingen niet meteen meegenomen voor de komende maand...
Jouw internetbundel verandert dus op 1 november naar 1500 MB.

Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?

Ook heb ik je telefoonnummer even weggehaald, die zien we namelijk aan je inloggegevens.

Reageer