.

Beantwoord

Waarom is mijn abonnement nog niet opgezegd?

  • 1 April 2016
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Hoe kan het dat ik 1,5 maand geleden mijn abonnement heb opgezegd. Het scherm toen aangaf dat jullie de opzegging ontvangen hadden en dat die zsm verwerkt zou worden en dat dit nog niet gebeurd is? Ik heb de incasso stop gezet en krijg nu waarschuwings-emails. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 2 April 2016, 17:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi SamNZ,

Wat vervelend dat je abonnement nog niet is opgezegd!

Je opzegging is op één of andere manier niet goed gegaan. Bij een opzegging krijg je altijd een bevestigingsmail. Heb je die gehad? Ik heb naar je aansluiting gekeken en zie dat je abonnement inderdaad niet is opgezegd. Ik ben bang dat je dit opnieuw zult moeten doen op Mijn Simyo. Wanneer je een bevestigingsmail krijgt, dan weet je dat het gelukt is!

Als het niet lukt met het opzeggen, horen we graag van je!

Groetjes,
Caspar
Ik blijf dit soort meldingen ontvangen wanneer ik opzeg, maar ontvang geen emails.. Bijzonder wel dat dit nu een andere melding is dan de vorige keren. Is er een manier waarop ik mijn geld van de afgelopen 2 maanden dat mijn abonnement toch bleef doorlopen weer terug krijg? Want dit is echt niet netjes.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi SamNZ,

Nou, zo te zien is de opzegging helemaal goed gegaan 🙂. We hebben je op 04-04-2016 om 00:44 een e-mailtje gestuurd met daarin de bevestiging van je opzegging. Deze hebben we gestuurd naar het e-mail adres dat bij ons bekend is!

Op basis van jouw screenshots, kan ik in elk geval één maand abonnementskosten vergoeden, dus dat heb ik meteen gedaan 🙂. Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes, Tiury

Reageer