.

Beantwoord

Waarom is met een jaar verlengen toch duurder?

  • 14 October 2015
  • 18 reacties
  • 512 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Als trouwe klant een jaar verlengen om 750 mb ipv 500 mb te krijgen gaat me toch 1 euro meer per maand kosten.
Ik kan niet namelijk niet meer mijn 100 belminuten houden voor 3 euro.
Of is het toch mogelijk?
icon

Beste antwoord door franswon 14 October 2015, 20:28

Bekijk originele reactie

18 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi afentoe,

Voor zover ik weet.... als je alleen de internetbundel wijzigt verandert dat de prijs van de belminuten niet.
Je kunt het veilig proberen op Mijn Simyo, je ziet direct je nieuwe maandbedrag verschijnen, als je dit niet bevestigt gaat de wijziging niet door en blijf je dus bij de oude situatie!
Je hebt het, zoals normaal bij Simyo, volledig in eigen hand - baas in eigen bundel!
Reputatie 1
Badge +1
Heb ik geprobeerd, maar bij jaar verlengen moet ik ook de belbundel aanklikken die ik wil en de 100 minuten voor 3 euro staat er niet meer bij.
Ik ga dan 11 euro betalen ipv 10 euro nu.
Blijf ik bij het oude heb ik dus nog steeds maar 500 mb.
Reputatie 2
Ik kom hier voor hetzelfde probleem. Zowel via de app als via de website verandert de bundel van 100 minuten voor 3 euro in een bundel van 100 minuten voor 4 euro als je op 'nog een jaar' klikt.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi afentoe en Geemer,

Ik heb het ook geprobeerd (en gerealiseerd) Ik heb alleen de 500 + 250 aangeklikt, de andere optie van 100 minuten gewoon laten staan... en het werkte, geen idee waarom het bij jullie niet lukt.
Reputatie 2
Hoi Frans,

Als ik op 'Nog een jaar' klik krijg ik dit:
http://i.imgur.com/cBzwZcA.png

De optie voor +250 MB is niet beschikbaar zonder op 'Nog een jaar' te klikken.
Reputatie 7
Badge +9
En ik kreeg dit...

Reputatie 2
Erg vreemd. Bedankt voor de screenshot. Ik hoop dat afentoe en ik ook zullen kunnen profiteren zonder duurder uit te zijn.
Kies nog een jaar voor Simyo

Verleng je abonnement, dan krijg je extra voordeel en gratis MB’s.

Ik heb nu 100 min/sms voor 3 €
Als trouwe klant mag ik nu 4 € gaan betalen ?

Raar idee van extra voordeel , niet voor mij !
Reputatie 5
Badge +11
Hoi afentoe, Geemer en A. A. Heykoop,

Wanneer je enkel klikt op Nog een jaar hoort het te werken zoals franswon aangeeft. Afentoe en Geemer, dit zou zeker voor jullie moeten gelden.
Je hoeft dan dus niet te klikken op je huidige belbundel.

A. A. Heykoop, jij hebt op dit moment al de allergoedkoopste belbundel. De prijs van €4 is voor nieuwe jaarcontracten.

Is het zo duidelijk voor jullie?

Geemer en A. A. Heykoop; welkom op ons forum! :)
Franswon, dank je voor je antwoord!
Reputatie 1
Badge +1
Hoi afentoe en Geemer,

Ik heb het ook geprobeerd (en gerealiseerd) Ik heb alleen de 500 + 250 aangeklikt, de andere optie van 100 minuten gewoon laten staan... en het werkte, geen idee waarom het bij jullie niet lukt.


Ik betaal nu 3 euro voor 100 belminuten zonder ooit een jaar te verlengen, heb dus nog het oude tarief.
Misschien als je eens een jaar verlengd heb en dan 3 euro ipv 4 euro betaal dat het dan wel gaat.

Daar moet simyo dan maar effe naar kijken.
Reputatie 1
Badge +1
Hoi afentoe, Geemer en A. A. Heykoop,

Wanneer je enkel klikt op Nog een jaar hoort het te werken zoals franswon aangeeft. Afentoe en Geemer, dit zou zeker voor jullie moeten gelden.
Je hoeft dan dus niet te klikken op je huidige belbundel.


A. A. Heykoop, jij hebt op dit moment al de allergoedkoopste belbundel. De prijs van €4 is voor nieuwe jaarcontracten.

Ik klik niet op de belminuten, die staat vanzelf al op de 100 minuten voor 4 euro.
Is het zo duidelijk voor jullie?

Geemer en A. A. Heykoop; welkom op ons forum! :)
Franswon, dank je voor je antwoord!
Reputatie 1
Badge +1
Ik klik niet op de belminuten, die staat vanzelf al op 100 minuten voor 4 euro als ik een jaar wil verlengen.

Ik wilde gewoon verlengen voor een jaar en dan 1500 mb voor 9 euro en 100 minuten voor 3 euro
Maar gaat dus niet, blijf wel gewoon 500 mb houden.
Badge +1
Wat Franswon in zijn screenshot laat zien, krijg ik niet voor elkaar. Als ik mijn huidige bundel met 3 euro voor belminuten aanpas, maar niet de belminuten wijzig, blijven deze inderdaad gewoon 3 euro. De extra mb's krijg ik er niet bij, dit kan alleen als je een extra jaar, als trouwe klant kiest, maar dan is het grijze gedeelte met de 3 euro verdwenen.
Of het is een bug geweest bij Franswon, maar ik zou ook graag de optie zoals hij het laat zien graag gebruiken. Dus de belminuten laten staan op 3 minuten en de mb's veranderen naar 500 +250 mb.

Erik
Ik krijg de optie ook niet en ga van 10 naar 11 euro.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat te doen: ik wil best nog een jaar langer bij Simyo blijven - maar als ik het goed heb kan ik dus beter niet klikken op 'Extra voordelig verlengen' want dat is niet 'extra voordelig'. Ik vraag me echter af wat er gebeurd als mijn contract verloopt. Wordt dit automatisch verlengd met de nieuwe tarieven of met de oude?
Je abonnement wordt echt wel duurder als je alleen bel/sms hebt. Er staat bij nog een jaar verlengen: "vanaf november gaat het tarief bij verlengen automatisch omhoog naar €4,-, het abonnement van €3,- bestaat niet meer." Dus niet alleen verhoging bij een nieuw contract.
Ik weet nog niet wat ik ga doen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi allen,

In dit topic staat heel wat meer informatie en uitleg over de nieuwe bundels en tariefwijzigingen.
Neem daar eens een kijkje, wie weet staat het antwoord op je vraag daar tussen.
Reputatie 1
Badge +1
Dank jullie allemaal voor de reacties
Op het andere topic is het helemaal duidelijk
Voor mij als trouwe klant geen gratis extra mb
Jammer maar helaas.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Afentoe,

Fijn dat het in ieder geval via het andere topic duidelijk is geworden. Sorry dat het voor verwarring heeft gezorgd, en dat je uiteindelijk niet in aanmerking bent gekomen voor de bundels.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer